mijn studio annex crib VI [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Kleine verandering WAH studio

Re: Re: Re: Kleine verandering WAH studio

Origineel geplaatst door phochos
r.5,

Dat zit er dus niet meer in, de eigen thread terug. Daarom plaats ik nu weer via dit medium mijn foto's:D :D :D :D

Phochos:W :halleluja

Bergijp je het nu echt niet? Of WIL je het niet begrijpen? :confused:

mijn gearlust is over...
hier doe ik het mee ;

Attachments

• stud3.jpg
    stud3.jpg
    62,8 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door Bass
mijn gearlust is over...
hier doe ik het mee ;

Waar heb je die extreem heftige standaard onder je mixer vandaan? Ik wil er ook zo een! :D

Ha ah die tafel is al iets van 30 jaar oud...

jeugdsentiment...:biertje:

Volgende keer zoek ik een woning met iets meer ruimte ;)

Attachments

• home setup 2.jpg
    home setup 2.jpg
    212,7 KB · Bekeken: 116
Waar zie jij die?????? :confused:

Origineel geplaatst door Daftmax
Waar zie jij die?????? :confused:

op de hoek van je buro, dat zwarte, rechtopstaande plastic kistje

maar ik zal er wel weer finaal langs zitten......

OK, laat ik dan ook maar weer eens een "on topic" posting in deze thread doen. Vind het leuk om andermans speelhoekje te zien (als er echt wat nieuws of bijzonders te zien is).

Ik heb mijn setup wegens tijd- en ruimtegebrek (vriendin heeft andere plannen met een bepaald kamertje ;)) een wat ingekrompen en tevens vernieuwd.

Eerst maar even een overview. Je ziet een grote (4 meter breed en 1.20 meter diep) schuifwandkast in onze slaapkamer. Twee kledingkasten aan de linker- en rechtzijde van elk 1 meter breed, maar die leken me niet zo boeiend ;)

Er tussenin heb ik een ruimte van 2 meter breed waarin een Jerker + stukje aanbouw verwerkt heb. Op hoofd/oog/oor-hoogte heb ik anti-reflectieschuim geplakt, zodat ik niet in een soort van klankkast zou zitten.

Attachments

• overview.jpg
    overview.jpg
    28,7 KB · Bekeken: 110
Als tweede even een close-up van het rack(je) met Boss SX-700, Lexicon MPX-100 met eigen schakelaar en de E-mu XL7 die nu dienst doet als sound module (komt eruit als we op vakantie gaan). En daaronder dan de Yamaha 01x.

Er boven (zie foto hierboven) staat een laptop te wachten op de mLan uitbreiding van Yamaha, die het mogelijk moet gaan maken meerdere PC's in het mLan netwerk te hangen. Draait Kontakt op.

Attachments

• rack.jpg
    rack.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 110
En tot slot onze Juno... echter zonder MIDI.

;)

Attachments

• juno.jpg
    juno.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 108
op de hoek van je buro, dat zwarte, rechtopstaande plastic kistje

Fout.....Helaas!!! :D

Het is gewoon een "Stagg MD-1500" mic.

Voor vocoder- en samplezaken 8)

Origineel geplaatst door Daftmax
Fout.....Helaas!!! :D

ok.....excuses...... verkeerd gezien......

maar laten we het nu maar vlug weer on-topic over blaffende juno's gaan hebben :smeris:

Origineel geplaatst door D-mike-E
En tot slot onze Juno... echter zonder MIDI.

;)

Is dat zo'n ding met spraakherkenning ?

Hmmm.. ook maar eens nieuwe foto's gemaakt, nadat het rack weer eens opgeschoond was...

DSCF0026.JPG

Van linksboven naar rechtsonder:

Roland MC505, Yamaha CS2x, Motif 6, Korg Kaos Pad
Spirit Folio SX mixer, Roland JP8080, Korg M1Rex, 2 x Edirol UM880, Yamaha A5000, Mu100R, FS1R, Alesis QSR, Roland M160 linemixer, Behringer DSP1000, Yamaha CDRW (external), Clavia Micromodular, Phatboy controller en een van computers

DSCF0027.JPG

Nu iets verder naar links met de camera ...

Alesis AirFX, Pioneer CDJ1000 (2x) en Datec XTC mixer

DSCF0028.JPG

Nu weer terug naar rechts :)

Tannoy Reveal, Sony Cass.deck, MD recorder, DAT, Yamaha D24 MO/HD recorder

IBM Laptopje, stapetje sample CD's en MO discs, Sony versterker, CDplayer,CD wisselaar, VCR, Sony PDA

DSCF0032.JPG

Dan nog een scannertje (van HP dacht ik), een Belgische Beker (zit handvat aan binnenkant) andere monitor (Tannoy) beeldscherm en toetsenbord van andere PC's (zit KVM doosje op) en de broodnodige verkoelings-ventilator...

Origineel geplaatst door dione
Is dat zo'n ding met spraakherkenning ?

Ja die ja!!

Ben je er bekend mee dan?

Deze heeft namelijk een fout in de software... reageert soms slecht ;)

@LeonMols:

Mooi domein!

Volgens mij ben jij iemand die erg zuinig is op zijn spulletjes, het ziet er namelijk allemaal keurig en opgeruimd uit. Of is da voor de foto? ;)

Is dat trouwens zo'n (gammel) Bose (of vergis ik mij in het merk?) mixertje daar bovenop je cassettedeck?

Origineel geplaatst door LeonMols

DSCF0028.JPG

Nu weer terug naar rechts :)

Tannoy Reveal, Sony Cass.deck, MD recorder, DAT, Yamaha D24 MO/HD recorder

Je monitoropstelling is ook niet bepaald ideaal. Je hebt daar toch wel wat plaats zie ik, dus probeer die monitors wat beter op te stellen, want zo heb je er helemaal niks aan ... (probeer ze toch alleszins op oorhoogte te plaatsen)

Origineel geplaatst door D-mike-E
@LeonMols:

Mooi domein!

Volgens mij ben jij iemand die erg zuinig is op zijn spulletjes, het ziet er namelijk allemaal keurig en opgeruimd uit. Of is da voor de foto? ;)

Is dat trouwens zo'n (gammel) Bose (of vergis ik mij in het merk?) mixertje daar bovenop je cassettedeck?

Da's inderdaad een Inkel (by Bose, maar wat Bose ermee te maken heeft weet ik niet) mixertje (MX880e) ... die gebruik ik voor de analoge outputs van de 4 PC's.

Maar ... mooi en opgeruimd ... ahum ... wees blij dat ik de foto's niet lager genomen heb, want dan zag je nog het e.e.a. rondzwerven :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back