geluidskaart werkt wel met SX maar niet met XP?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Tsja, vroegah deetiet wel goed maar nu niet meer.

Ik krijg geen geluid meer uit m'n win-player of elke andere player die ik probeer.
Ze lopen alsof er muziek afspeeld en je ziet ook de volume ledjes op en neer gaan maar
er komt geen sound uit m'n geluidskaart.

Als ik een audio software applicatie open zoals SX of Recycle dan hoor ik wel het geluid zoals
ik het zou moeten horen.

Ik heb al in de win-player gekeken maar ik heb niet kunnen vinden waar ik m'n geluidskaart in kan stellen.

Weet iemand waar ik dit probleem moet zoeken?

Thanks in advance,

gr. Tom

RME Hammerfal.

Ik denk echter niet dat het aan m'n geluidskaart ligt maar aan een windows instelling (heb XP)

gr. Tom

Check de geluidsinstellingen in het configuratiescherm. Grote kans dat je meerdere geluidspoorten hebt en de verkeerde poort is geselecteerd.

Ik heb er in totaal een stuk of 7 (twee verschillende geluidskaarten) maar er zijn er maar twee die op speakers zijn aangesloten.

Origineel geplaatst door Saskija
Check de geluidsinstellingen in het configuratiescherm. Grote kans dat je meerdere geluidspoorten hebt en de verkeerde poort is geselecteerd.

Ik heb er in totaal een stuk of 7 (twee verschillende geluidskaarten) maar er zijn er maar twee die op speakers zijn aangesloten.

Saskija, je bent een SCHAT!

Bij de instellingen stond de default play op spdif ipv m'n gebruikelijke analoog out.
Hoe dat gebeurt is weet ik niet maar hij doettut in ieder geval nu weer!

Thanks!

gr. Tom

Wrong user behind keyboard error!

Origineel geplaatst door fuse
Wrong user behind keyboard error!

Klopt, ik ben meer een 'PROD'user;)

gr. Tom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back