Octapad 2 probleempjes

Emmie

Stamgast
Heb voor een redelijk prijsje een octapad 2 (of 80) op de kop kunnen tikken. Uiterlijk is ongeveer nog 70% en technics nog 100% volgens de verkoper.

Thuis aangekomen heb ik even moeten zoeken naar een 9 volt adapter (zat er niet bij) en vond er 1 bij mijn nintendo. Alleen de octapad vraagt 500 milliAmpere en de adapter geeft 1.5 Ampere. Nu is het probleem dat dus wanneer ik de octapad aanzet het lcd-tje wel oplicht, maar het O.S. wil niet booten.

Nu moet ik misschien een factory reset uitvoren ofzo, of toch opzoek naar een 9 volt 500 miliampere adapter of is er toch iets ergers aan de hand. Heeft iemand misschien een handleiding of kan iemand gelijk al zeggen of ik dat ding uit het raam kan gooien.

HELP !

Ik zou eerst eens op zoek gaan naar een andere adapter. Bij ons in het muzieklokaal liggen altijd de adapters door elkaar (van de roland E35 en E28 ), als je ze per ongeluk verkeerdom aansluit, krijg je bij een van de twee ongeveer hetzelfde probleem.. Goede adapter erin en ze werken beide weer goed.

Dus gewoon een 9 volt, 0.5 ampere standaard ding?? Of moet ik er echt 1 van roland gaan zoeken??? (Ik weet nog wel bij vroegere korg apparaten dat ze soms raar deden met een ander soort adapter)

Ok een nieuwe adapter gekocht en hij werkt nu perfect. Die van nintendo was blijkbaar niet stabiel genoeg. Dus een "extra stabiele" variable adapter gekocht (15 e-tjes) en hij werkt perfect. Dus voor een heel mooi prijsje een werkende octapad. Nu nog de handleiding... wie oh wie ??

Ja...

dat manual zoek ik dus ook...
ik zag dat het nog te koop is, maar als iemand van dit forum het bezit,

houd ik me, net als Emmie, van harte aanbevolen...

iemand???

Back