Muziek stijlen & stomen in een globaal overzicht!

Leuk....maar het hardcore verhaal klopt geen reet van...

Ehhh...
Niet wat kortzichtig om dit een 'globaal' overzicht te noemen van muziek stijlen en stromingen?
Op welke planeet leven jullie?

Waar staat de Schotse doedelzak marsmuziek?
Ik mis de Tibetaanse tempelzang (als je het eens gehoord hebt, niet, eigenlijk :)
Eenvoudige Javaanse krontong?

Of is 'DANCE' de enige muziek die er bestaat? :)

Dit is juist een 'zeer specifiek' overzicht.
Verder is een werkelijke beschrijving nog niet te maken, omdat deze 'nevenstroming', de 'dance', zich nog voluit aan het ontwikkelen is. Kritiek op zo'n beschrijving is dus zeer eenvoudig. Niet voor niets hebben ze ook een forum er aan hangen, om de discussie gaande te houden!

Al met al een zeer loffelijk initiatief!

Wout

Het is doorspekt van de maker zijn mening, en het komt me allemaal heel pro-amerikaans over.
Alles wat enigszins cool is in zijn ogen komt uit de US en europese stromingen lijken rip-offs te zijn van die coole amerikaanse oerstijlen.
Anyways, het is een leuk flash dingetje :D

-C-

Origineel geplaatst door 6 trak
ik wou net zeggen... en die was ook een stukkie uitgebreider...

Neej, die's identiek. Alleen opent deze in een groot venster en die andere niet. Er zijn wel sinds de laatste keer een paar van die groene warpholes bijgekomen.

Origineel geplaatst door Yoozer
Neej, die's identiek. Alleen opent deze in een groot venster en die andere niet. Er zijn wel sinds de laatste keer een paar van die groene warpholes bijgekomen.
identiek? welnee... als ik doel op het overzicht qua stijlen, die beperkt zich niet alleen tot elec./dance. etc...

Origineel geplaatst door cadra
die gast heeft wel humor

"speed garage
a.k.a. the worst music in the world"

:D

"No Trance
a.k.a. crap"

:D

Maarre klopt geen reet van die site (sampletjes zijn wel leuk).

nee idd, het is een aardige opzet, maar de realiteit is toch evht vele malen complexer. zo'n indeling haalt het gewoon niet.

en het is een amerikaanse site, die lui kijken toch anders tegen de dingen aan dan wij hier, zoals rino en -c- al zeiden...

"Around the same time that gay black people where making house in Chicago, gay black people were inventing Garage in New York. It makes you wonder if gay black people in other cities weren't doing similar things, like maybe 'Shack' in Illinois
or Toolshed in Des Moines, or the uptempo, swanky, soulful Apartment Complex coming out of Clevelands urban underground."

Humor heeft ie wel ja :)

Origineel geplaatst door 6 trak
identiek? welnee... als ik doel op het overzicht qua stijlen, die beperkt zich niet alleen tot elec./dance. etc...

Moet je me toch eens zeggen waar die andere staan, ik heb bij beiden op "Disclaimer" geklikt om de versie te bekijken (Standard Business Professional Service Enterprise Multimedia Express Deluxe Special Expansion Advanced Championship Edition Suite Version 2.0 Build r23, bij allebei), en alle knopjes afgeragd, maar geen verschil.

Of kijk ik nu slecht?

Back