[Hardcore] Be My Victim

Op 't moment dat de vocal sample "Be My Victim" zegt zou ik er geen flanger-achtige effecten over gooien. Is 't wat beter verstaanbaar, en 't is natuurlijk een goede catchphrase. Het computer-lo-fi geluidje wordt gelukkig niet zovaak gebruikt totdat je er moe van wordt.

Voor iets waar ik normaal nooit naar luister vind ik dit erg goed aan te horen. "Message to the Unbelievers" had ook al zo iets. Goed bezig, denk ik zo.

Petje af bro :mexico: dit is opzekers geen verkeerde track, ik zou alleen een andere snare pakken als ik jou was. Vette kick lekkere sounds, goed gedaan :okdan:
Stuur eens een keer een demotje op naar me, misschien kan ik wel wat voor je betekenen.

http://www.pendehorecords.nl

Tnx 4 het luisteren & de feedback. :okdan:

Dat lo-fi achtige geluidje ben ik nog niet helemaal over uit, vind 'm zelf (ook) wel cool maar op één of andere manier past 't er niet op elk moment even goed in (krijg de uitloop van dat geluidje ook niet altijd lekker in de maat).

De snaredrum is inderdaad een twijfelgeval, vond het zelf wel wat aparts geven maar misschien toch eens een paar andere proberen of deze ver-tweaken (lang geleden dat ik dat heb gedaan op de R-70 ;) ).

De vocals zijn wat erg ge-noisereduct in CoolEdit, misschien moet ik er nog wat mid bij gooien dat ze wat duidelijker worden ? En met 'Be My Victim' iets speciaals doen inderdaad (flanger/distortion/etc)..

Misschien eens kijken of ik het geheel nog wat lekkerder kan laten lopen met die breaks.

Maar nu eerst.. :koffie:

Back