[trance/party anthem] Syntagma - Oui Party Theme 2004 (Original Mix)

Origineel geplaatst door Catalunya
Hey Syntagma!

Toevallig beinvloed door fragma en een beetje Chicane?

Puik staaltje werk hoor. Knap dat je dit gefabriceerd hebt. En de master van Fuse klinkt inderdaad beter. Alleen vanaf 3:52 tot 4:50 is het geluid wat slechter (misschien door een combinatie van de sounds)
Dit kan gaan scoren in Duitsland. Alleen pas op voor kapers. Eerst vastleggen en dan pas opsturen.
Fragma zou hier zo wat mee kunnen. Vocals erbij en klaar!

Groet Erik

Dank dank!
Ja je hebt gelijk maar ik ben meestal zelf meteen mn plaatjes aan het verspreiden.. misschien is dit geval niezo slim.
Nou ja het zal zo'n vaart niet lopen. Bedankt iig voor de tip! Oh en over dat beïnvloeden: ik ben door heel veel beïnvloed ;) Maar net niet door die twee, of het is onbewust :P

Hoe moet ik dat doen met vastleggen enzo dan? Ik heb er heel geen verstand van.. Iemand tips?

lid worden van buma stemra

en dan je trax vastleggen.
heb je formulieren voor

(zo ging dat vroeger tenminste, kweetniet of dat nu ook nog zo is :D)

Ok... Ik heb iig de track op cd gefikt en die stuur ik morgen aangetekend naar mezelf. Schijnt een tip van Buma te zijn 8)

Ik zit te twijfelen of ik die link dicht zal gooien, maarja, inmiddels hebben al minstens 150 mensen die track gedownload (verschillende fora enzo).

Origineel geplaatst door DeLoN
Let wel, dat doet FUSE niet voor iedereen... bofkont:)

Huh?

Vind het gewoon leuk om in mixen van anderen te duiken. Maar ik heb daar ook niet altijd tijd voor en zin in hoor. En ik zou er ook geen 'status' of wat dan ook aan willen verbinden. Je mag me wel gewoon lastig vallen hoor, als het niet uit komt dan hoor je het wel.

En je hoeft ook geen BS lid te zijn hiervoor. Je kunt het ook door een notaris laten vastleggen of de bekende aan jezelf aangetekend en verzegeld opsturen.

Mooi, want ik vind het maar duur om lid te zijn van Buma ;{

Ik heb hem al aangetekend naar mezelf gestuurd.
Thx Fuse ik ga nu even je 320kb versie tjekken.
Ik stuur je de cd zo snel mogelijk.

Kan ik trouwens wel met deze versie op het feest aankomen of gaat dan de PA raar doen? ;)

Als aangetekend versturen aan jezelf een legitieme actie is, dan ben je voor nu wel ffe goedkoper uit.
Als je nummers uit gaat (laten) brengen is de lidmaatschap (E60 p.j.) zeker wel een waardevolle investering.
Dan verdien je je contributie dubbel en dwars terug natuurlijk. Succes verder met produktie's.

Hoi Syntagma,

Helaas kan ik de track niet luisteren, om de een of andere mistige reden krijg ik geen geluid, maar gezien de reacties zou ik het advies van dj bomber zo snel mogelijk naleven.
Geloof niet in die onzin verhalen dat je geen lid hoeft te zijn van bumastemra, wordt lid en breng uit die hit.

heel veel suc6 gewenst:)

Heeft potentie,en zou ook niet schuwen om dit ook eens naar de wat grotere maatschappijen te sturen,nee heb je ja kun je krijgen. Dat begin soundje doet me lichtjes denken aan de track van Mark Norman. Ik zou eens naar hun track luisteren.Zij hebben ook een beetje dat soundje in hun track,maar bij hun komt ie er lekker heftig uit.(waardoor de groove nog vetter word! Ik vind ook jammer dat ie halverweg afneemt,omdat deze sound mede energie levert aan de track is mijn mening en zou hem wat vaker laten horen. Dus zou die sound nog eens wat proberen op te pompen!.Hij komt erin bij 00.04.(mijn persoonlijke mening) Maar het zit zeker goed inelkaar!

Verder zeker een goede track!

Hee danku. Jammer dat jem niet kan luisteren..probeer het nog maar eens ;)
Of anders die link van Fuse.
Ik weet niet of het nu al nuttig is om lid te worden van Buma want dan moet ik eerst zeker weten dat ik ooit in de toekomst nog eens wat plaatjes kan uitbrengen. Bij deze moet ik het ook nog maar afwachten natuurlijk.

Origineel geplaatst door Syntagma
Hee danku. Jammer dat jem niet kan luisteren..probeer het nog maar eens ;)
Of anders die link van Fuse.
Ik weet niet of het nu al nuttig is om lid te worden van Buma want dan moet ik eerst zeker weten dat ik ooit in de toekomst nog eens wat plaatjes kan uitbrengen. Bij deze moet ik het ook nog maar afwachten natuurlijk.

Die paar tientjes voor dat lidmaatschap? Die zou ik er zeker aan wagen!! Als je het niet doet heb je een grote kans dat je vroeg of laat spijt krijgt.

Als jij tot dit soort producties in staat bent komen er vast nog wel meer releases. En dan heb ik het alleen over je compositie en niet over de eindmix/sounds, want dat kan ik niet goed beoordelen op laptop speakers.

Een wazige dame, beetje klassiek opara achtig, is wat ik erbij "hoor".

wow! :halleluja echt geweldige track dit! heerlijke strings en leads! hier hou ik van! (en ik beschouw me wel als echte trance liefhebber) daarnaast klinkt t zo geweldig af en helder en warm en mooi!!

echt super dit :dj: :dj: :dj: :okdan:

al moet ik wel zeggen dat t natuurlijk (wat je zelf al aangeeft) vrij veel lijkt op bekende trance jetsers =)

Voor degenen die dit BS lidmaatschap een beetje naief opnemen zijn hier nog zat draadjes over volgeleuterd.

Als je BS lid bent betekend geenzins dat je nummers gejat kunnen worden. Maar als het wel zo is dan heb je tenminste een flinke honkbalknuppel achter de deur.

mooie mix! Je hebt zeker talent.
voor de rest sluit ik mij aan bij de andere commentaren
:mega:

Danku allen! Ik ga maar eens nadenken over dat lidmaatschap dan..:)
Heeft iemand nog een idee voor een goeie titel? Of zal ik maar even wachten op eventuele vocals..?

Origineel geplaatst door Wim & Henk
wimenhenk.gif

Wij zijn trots op onze sjonnie!

Dit zijn mijn helden!!!!!! Daar bestaat maar 1 win en henk! Jiehoe!

over aanmelding buma stemra het volgende. Ik heb me zelf ooit willen aanmelden met als reden bescherming van mijn werk. Formulier ingevuld en ik kreeg deze mail terug. Ik beschouw buma zelf als de meest betrouwbare raadgever wat dit betreft dus wil t jullie niet onthouden:

Beste Peter,

Naar aanleiding van uw aansluitingsformulier willen we u het volgende
melden mbt bescherming van uw werken en de exploitatie van uw werken door
Buma Stemra. Leest u dit goed door en laat u ons daarna gaarne weten of u
de aansluiting toch wilt voortzetten.

Voor bescherming van de werken is een aansluiting bij Buma Stemra niet
nodig, uw werken zijn al beschermd alleen al door het feit dat u de maker
bent van de werken. Dit is bij de wet geregeld. Het is echter raadzaam om
uw werken vast te laten leggen bij bijvoorbeeld een belastingkantoor bij de
afdeling Registratie & Successie, daar kunt u uw werken vastleggen en bent
u per die datum de maker van het werk. Zo'n belastingkantoor is gevestigd
in Den Bosch, telnr. 073-6245520. Of je stuurt je werk aangetekend naar
jezelf.

Uit het aansluitingsformulier maken wij op dat u een CD in eigen beheer
gaat opnemen.
Auteurs en componisten die een contract hebben met Stemra moeten net als
ieder ander toestemming vragen als zij hun eigen werk willen opnemen op
een geluidsdrager.
Iemand die zich aansluit bij Stemra, draagt daarmee het auteursrecht op
zijn repertoire ter exploitatie over aan Stemra, dit betekent dat Stemra
vanaf dat moment de zeggenschap heeft over het repertoire en een vergoeding
vraagt aan iedereen die dat repertoire gebruikt, daar bij komt bij dat het
niet uitmaakt of de geluidsdrager door de componist zelf of door iemand
anders wordt uitgebracht.
Kort samengevat komt het er dus op neer dat als u een productie in eigen
beheer uit zou brengen met uw eigen werken daarop, dat u in feitelijk u
zelf betaalt.

Uit het aansluitingsformulier maken wij ook op dat uw werken niet op
nationaal radio en/of TV worden uitgezonden en/of op geluidsdragers worden
uitgebracht.

Aansluiting bij Buma/Stemra is pas zinvol wanneer het gebruik van uw werk
op een bepaalde schaal plaatsvindt. Een paar voorbeelden:
· Er zijn regelmatig live-uitvoeringen,
· Er zijn regelmatig radio- en/of TV-uitzendingen via de nationale of
de commerciële zenders,
· Het repertoire wordt door een platenmaatschappij (dus niet in eigen
beheer) uitgebracht.

* Sluit je niet te snel aan. Je kunt even afwachten of je werken
daadwerkelijk op grotere schaal gebruikt gaan worden. Je aansluiting geldt
namelijk met terugwerkende kracht vanaf de eerste dag van het jaar waarin
je je aansluit. Dat wil zeggen dat alle gelden die op jouw werken
binnenkomen in het gehele jaar aan je uitbetaald zullen worden.

Naar aanleiding van uw situatie kunnen we u nog niet aanraden om u bij ons
aan te sluiten.
Zou u ons kunnen laten weten of u de aansluiting wel/niet wilt voortzetten.

Met vriendelijke groet,

[naam edited]
Afdeling Relatiebeheer

Ik haal hieruit dat Buma/Stemra met vastleggen van rechten en bewijs dat jij auteur bent NIKS te maken heeft. En pas bij een daadwerkelijke release aansluiting zin heeft.

TOP nummer !!! :okdan:

diep respect hiervoor

Back