Syntagma
Hold On
Thx!
Wie is het met Pjotr eens of weet meer?
Wie is het met Pjotr eens of weet meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Syntagma
Hee danku. Jammer dat jem niet kan luisteren..probeer het nog maar eens
Of anders die link van Fuse.
Ik weet niet of het nu al nuttig is om lid te worden van Buma want dan moet ik eerst zeker weten dat ik ooit in de toekomst nog eens wat plaatjes kan uitbrengen. Bij deze moet ik het ook nog maar afwachten natuurlijk.
. Ik weet niet hoe 't nu zit, maar ik heb m'n lidmaatschap dus nog steeds. Als ik iets wil uitbrengen kan het direct en is dat in ieder geval niet het probleem, en het is niet veel per jaar, dus...Origineel geplaatst door Yoozer
Punt is, wij hadden een demootje opgestuurd in 2000 en moesten toen gauw-gauw lid worden. De administratie was daar namelijk vrij relaxed, dus duurde 't even voordat de platenmaatschappij ook -zelf- verder kon. We hebben een paar keer achter elkaar gebeld en gezeurd en het helpt als je zegt dat iets uitgebracht moet worden. Ik weet niet hoe 't nu zit, maar ik heb m'n lidmaatschap dus nog steeds. Als ik iets wil uitbrengen kan het direct en is dat in ieder geval niet het probleem, en het is niet veel per jaar, dus...

Origineel geplaatst door fuse
Kun je nagaan wat een gestroomlijnde organisatie het is.

Nou, 't was meer zo dat ze erg in het demo-materiaal waren geinteresseerd, maar zoals die gast zei "jullie zijn er voor 80%" (wat ontbrak was nog net wat hippere sounds - we hadden maar 1 VA'tje, en mastering en zo).Moest je lid worden van die platenmij zodat die geen administratieve rompslomp verder hadden of zo?
Dat klopt. Een jaartje of zo?Dan moet je nog een poos wachten todat de BS de royalties uitbetalen.
. Als je dan beet hebt is het reeds lid zijn alleen maar een voordeel. Hoe is de reactie in de locale disco overigens (okee, dit was voor een party, maar op andere locaties)?
.Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik denk dat de beste optie is je laten registreren bij een belastingkantoor..
denk dat ik dat ook maar es ga doen![]()
Origineel geplaatst door Croaton
kost 3 euro per geluidsdrager dat je ter registratie aanbied

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
dus 1 cd met al mn nummers is 3 euro?![]()
Origineel geplaatst door Yoozer
Nouja, Syntagma; stuur maar eens eerst wat demo cd'tjes rond, kijk wat je als antwoord terugkrijgt. Een beetje stoere hoes werkt ook wel. Maar vooralsnog staat 'ie hier ook nog in de playlist. Als je dan beet hebt is het reeds lid zijn alleen maar een voordeel. Hoe is de reactie in de locale disco overigens (okee, dit was voor een party, maar op andere locaties)?
Tja, wat namen betreft.. phew. Ik heb een lijstje met spul dat ik gewoon in de bus verzin als ik haflslapend aan 't reizen ben, maar die zijn me iets te bruikbaar om zomaar weg te geven. [/B]

. Ik weet niet of de naam wat is of moet voorstellen, maar okee, dat maakt niet zoveel, het klinkt redelijk lekker.Origineel geplaatst door Yoozer
Speaking of which; vangen! En dan even uitknippen. Als je hiermee wat scoort wil ik er wel nog een betere voor maken maar dan gaat 't een wel een beetje kosten. Ik weet niet of de naam wat is of moet voorstellen, maar okee, dat maakt niet zoveel, het klinkt redelijk lekker.

Origineel geplaatst door Unic
Volgens mij heb ik naar het verkeerde nummer geluisterd!?!?!?!?!
Nu hoor ik die versie van fuse en lijkt neit op degene die ik heb gehoord.
Waar staat nu het origineel van je?!?!?!!?!? Wil het graag weten.
groeten unic
ps: Deze klinkt ook goed!
Als je hem erg graag wil hebben dan kan dat hoor. De versie van Fuse is ook ok, maar ik heb nu een betere van hem gehad. Dus dan kun je beter even een pm sturen naar me ofzo.
Origineel geplaatst door Syntagma
Hee Yoozer, danku! Ziet er wel leuk uit ja, alleen de titel, dat kan echt niet hoor![]()
.Ik zie dat je er gelijk een single van gemaakt hebt, haha, maar als ik een demo ga rondsturen dan hoeft er toch niet perse ook al een radio mix enzo op? Of wel?