robnet
Stamgast
Hoi allemaal,
ik overweeg serieus de MPC4000 aan te schaffen (heb de pest aan PCs), maar na onderzoek op het web kom ik zeer tegenstrijdige berichten tegen. Relatief veel crisis verhalen over crashes of verlies van data (ja lekker), maar vaak met een ouder OS. (Helaas lees ik op HC ook een recent crisis verhaal.) Aan de andere kant lees je over mensen die prima met het ding werken, en nergens last van hebben. Ik weet dat OS v1.50 puin is, maar die vorige lijkt het toch wel te doen, toch?
Hoe zit dat nou? Moet ik er met een grote bocht omheen, of is de 4k toch de moeite waard?
Zijn hier mensen die draaien met de 4k? Wat is jullie eerlijke oordeel?
En zou ik evt. eens een keer bij één van jullie een demonstructie (heh) kunnen bijwonen?
Groeten,
Robert
ik overweeg serieus de MPC4000 aan te schaffen (heb de pest aan PCs), maar na onderzoek op het web kom ik zeer tegenstrijdige berichten tegen. Relatief veel crisis verhalen over crashes of verlies van data (ja lekker), maar vaak met een ouder OS. (Helaas lees ik op HC ook een recent crisis verhaal.) Aan de andere kant lees je over mensen die prima met het ding werken, en nergens last van hebben. Ik weet dat OS v1.50 puin is, maar die vorige lijkt het toch wel te doen, toch?
Hoe zit dat nou? Moet ik er met een grote bocht omheen, of is de 4k toch de moeite waard?
Zijn hier mensen die draaien met de 4k? Wat is jullie eerlijke oordeel?
En zou ik evt. eens een keer bij één van jullie een demonstructie (heh) kunnen bijwonen?
Groeten,
Robert

) nooit meer wat anders als het gaat om sequencing! Het werkt echt heerlijk! Wat ik wel lullig vindt is dat die nieuw behoorlijk kaal geleverd wordt! Dus reken zeker extra kosten aan geheugen en outs. Wat betreft de bugs?! Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog nergens last van heb gehad!:confused: Hij werkt bij mij echt fijnloos! Hij is qua prijs toch wel een behoorlijk rib uit je lijf, maar als jouw budget dat toelaat? Kan ik je maar 1 raad geven! 4K!