Origineel geplaatst door Cisco
Is toch hetzelfde als de 3500?! Maar dan met geautomatiseerde faders?
yep .. volgens errol ruist is veel meer dan de 3500
dus ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is toch hetzelfde als de 3500?! Maar dan met geautomatiseerde faders?
Origineel geplaatst door MadR
zoek maar eens in de usenet nieuwsgroepen naar die tascam tafel ... en lees eens wat de pro's ervan vinden en hoe zij het onderbouwen ...
ghost is niet slecht maar als je onderzoekje gebaseerd is op andermans producties op een tafel
terwijl niet de tafel maar DE PRODUCER in dat optiek de bepalende factor voor (geluids)kwaliteit is , vind ik dat je dat niet mag aandragen
dan snap je het gewoon weg niet .. is hetzelfde als een bassdrum 3 keer doorlussen op een tafel
(niel ...) dat is totaal niet nodig ..
in dat geval kan je beter gewoon een blokgolf generator kopen en voila ...
je snapt het .. ik heb niet zo'n hoge pet op van hardcore ppz en hun onderbouwingen en beweegredenen
(sorry .. heb zin om uit te dagen .. dus neem me niet al te serieus .... maar als je de tascam afzeikt .. doe het dan goed en niet half ! )

.. maar als je de tascam afzeikt .. doe het dan goed en niet half !

yep .. volgens errol ruist is veel meer dan de 3500
dus ...
Origineel geplaatst door dione
uhm....Cisco had het erover dat ie snoeiharde techno maakt....aangezien hardcore en harde techno niet zo veel van elkaar verschillen denk ik dat ie meer heeft aan ervaringen van mensen die ook snoeiharde muziek maken dan van mensen die denken dat je tafel kapot gaat als je af en toe 's overstuurd.....![]()
kom maarrrrrrr.........![]()

Origineel geplaatst door radiance
Het enige goede wat ik heb gehoord (van de pro's) over de Tascams 3500/3700 is dat ze goed te modificeren zijn.
Ik ken ze verder niet maar elke keer als ik er iets over tegenkom op het net dan gaat dat over de aarding (grounding) die verbeterd moet worden.
Verder zou het geluid een stuk beter worden na een zogenaamde "balancing mod.", wat nog een aardige klus schijnt te zijn.
Na dit alles heb je wel een tafel die kwalitatief ver boven mackie of ghost komt te staan.
Groeten,
Radiance
Origineel geplaatst door dione
uhm....Cisco had het erover dat ie snoeiharde techno maakt....aangezien hardcore en harde techno niet zo veel van elkaar verschillen denk ik dat ie meer heeft aan ervaringen van mensen die ook snoeiharde muziek maken dan van mensen die denken dat je tafel kapot gaat als je af en toe 's overstuurd.....![]()
kom maarrrrrrr.........![]()
Maar moet wel even zeggen dat ik vind dat Hardcore en harde techno juist wel veel verschillen met elkaar hebben! Is niet te vergelijken! Ben al heel vroeg begonnen met het produceren van Hardcore, en merk dat ik nu met techno maar bar weinig overstuur.
sorry hoor maar leuk die voorbeelden echter 9 van de 10 keer vind het helemaal niets !
ken ook mensen die hun mix verneuken op een een SLL dus tja ...
enige is echt uitproberen !!!!
het gaat er om dat je er mee werkt en hoort hoe jou apparatuur er mee klinkt ...

Origineel geplaatst door Prophet
Mijn beste vriend MadR,
Ik haal speciaal mensen aan die TOP-producer zijn en dus in weze al het muzikale uit desbetreffende tafel in de verf gezet hebben. (en dan nog in verschillende stijlen)
Mensen met en SSL en nix van muziek kennen of mixing, heb ik hier niet als VB aangehaald.
Ik zeg het nog eens voor diegene die verblind zijn door specs en allerlei vergelijkbare competitie of mogelijkheden:
het speelt geen rol welke routingmogelijkheden, gerennomeerde of gepatenteerde mankementen na x-tal jaren gebruik, het is de SOUND die telt en die men AANBID! Dat is de definitie en beoordeling van een echte producer
Hasta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Prophet
@ Madr:
Het is idd moeilijk en èènzijdig.
Je kan je eigen kunstwerken ten toon spreiden op het pallet dat jij verkiest. Maar als dat dan die Pulverturm HIT is die op een brakke PC gemixed is en dan ook megascoort qua genialiteit en compositie (+vocaliteit), ja dan spreekt dat voor zich, zonder er 1 woord te moeten aan vuil maken. Alle console-nerds ten spijt.
Je kan bvb met fruityloops een superproductie maken, zonder ook maar een ghost of een ssl te hebben gezien op bvb een foto.
![]()
Het is idd super-Paradoxaal te noemen.

ach als je armin een top producer mag noemen dan is rollo dat ook te noemen
waar ik echt niet kan horen dat hij op een vette ssl werkt
armin snapt het mijn inziens een beetje .. al is het zo clean als wat
wat dus maar een gelimiteerde sound van de tafel laat horen
zet een ghost neer voor een acoustisch studio opname
en je hebt al weer met een heel andere sound te maken ...
dan kan de tascam weleens heeeeel anders uitvallen
De sound is dus afhankelijk van de keuzes van de producer en niet zozeer de tafel alleen ...
Een tafel geeft je ook niet automatisch 'die' sound ...
al zegt het natuurlijk wel wat
het blijft een moeilijk iets
ik richt me iig op gewogen persoonlijke ervaringen
en laat me niet beinvloeden door iets wat afhankelijk is van teveel factoren die invloed hebben op de UITEINDELIJKE sound
![]()

Idd!Armin van Boeren?! Top producer?!:confused:
Liam Howlett!!! Da's pas een top Producer! Maar waar hij op dit moment mee afmixt zou ik ook niet weten!![]()

armin snapt het mijn inziens een beetje .. al is het zo clean als wat
wat dus maar een gelimiteerde sound van de tafel laat horen
![]()
en die solitair .. tja .. was dat bedrijf niet op de fles ? dus geen service ?
wel een bloedmooie tafel .. weet alleen niet hoeveel ruis die midi-ed vca faders er bij stoppen ..