Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Niel
Die solitaire staat ook te koop bij peter verspuy rotterdam, weet alleen hun prijs niet ....

Origineel geplaatst door Cisco
Maar hoger dan 3200 ga ik niet, want meer centjes heb ik op 'et moment niet!![]()
Origineel geplaatst door The Q
Voor 3210 pleuro weggegaan. A steal!
Neem aan dat jij 'm niet hebt gekocht?
Aaargh!
Balen man!
Is die Project 8 uit mijn vorige post ook geen optie voor je?

Origineel geplaatst door THM
Wat een kloteprijs zeg... weer een typische "had ik dat geweten"-reactie (ook hier !!), damn'...
Ik dacht die gaat weg zijn voor EUR 5000 of meer & dus ben ik maar gaan slapen een uurke voor de beƫindiging van het bieden... grrrrrr....![]()

Origineel geplaatst door Niel
Ojee, sorry, wist niet dat je beschadigd werd ... :p
Speciaal een ander topic, inclusief foto's: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=20367
Label was Terror Traxx, sublabel van Rotterdam records (midtown).
Samen met Robert Smit bracht Ferry hier 3 hardcore platen uit onder de naam "Sons of Aliƫns".
Ze hebben zelfs in de Energiehal opgetreden toendertijd.
Toeval liet gebeuren dat ik mijn eerste pc (pentium 60) van Robert Smit kocht, kwam er pas in zijn studio achter dat hij o.a. achter sons of aliens zat. Met die pc heb ik d.m.v. FT2 (over dynamiek gesproken) mijn eerste platencontract binnen gesleept ....
Ik ben bekend met jouw voorkeur, wat ik in een zaal ook kan waarderen, maar over het algemeen zoek ik wat ruigers ...

Voor 3210 pleuro weggegaan. A steal!
Neem aan dat jij 'm niet hebt gekocht?
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Vergeet ook niet dat degene die hem gewonnen heeft wellicht een hoogste bod van 5000,- had ingetikt of misschien heeft de verkoper wel zelf zitten bieden. het was immers een privat-auction waardoor je niet veel ziet. Alhoewel je met een 'gewone' auction ook kunt bieden op je eigen spullen onder een andere naam.
Er was geen reserve prijs en met dat soort gear twijfel ik dan toch wel hoor als dat voor zo weinig weggaat. Kan okƩ zijn maar hij kan ook z'n 'reserveprijs' zelf gemaakt hebben door er zelf op te bieden en zijn ingetikte hoogste bod als reserveprijs bedoelt hebben.
Hij is immers aleens eerder ter veiling aangeboden en toen niet weggegaan...
gr. Tom

Origineel geplaatst door THM
Ik krijg overal reacties van "die prijs is bijna onmogelijk" en "scam ?" en "je ging je laten vangen" - ik ben eigenlijk wel curieus of dit een serieuze veiling was.
Mss. een gestolen apparaat ? Of een defect ? Wie zal het zeggen... :confused:
Er staat er nog 1! 40 kanaals versie (volgens mij 32 zonder patchbay) openingsbod 5000,- http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3701466285&category=46956

gloeiende gloeiende ........ ziet ernaar uit dat sommige mensen gelijk gaan krijgen wat betreft de M3500 ....
(+ jaloers op Dione en Catscan)