[Mackie 24:8 of Ghost of Tascam M-3500?]]

Maar hoger dan 3200 ga ik niet, want meer centjes heb ik op 'et moment niet!=(

Origineel geplaatst door Niel
Die solitaire staat ook te koop bij peter verspuy rotterdam, weet alleen hun prijs niet ....

9500,-:D

Origineel geplaatst door Cisco
Maar hoger dan 3200 ga ik niet, want meer centjes heb ik op 'et moment niet!=(

Voor 3210 pleuro weggegaan. A steal!

Neem aan dat jij 'm niet hebt gekocht?

Balen man! :(

Is die Project 8 uit mijn vorige post ook geen optie voor je?

Origineel geplaatst door The Q
Balen man! :(

Is die Project 8 uit mijn vorige post ook geen optie voor je?

Ga van se wwek een Ghost, Solitaire en een Topaz uitproberen. Mooie tafele voor een leuke prijs!:)

Wat een kloteprijs zeg... weer een typische "had ik dat geweten"-reactie (ook hier !!), damn'...
Ik dacht die gaat weg zijn voor EUR 5000 of meer & dus ben ik maar gaan slapen een uurke voor de beƫindiging van het bieden... grrrrrr.... =(

Origineel geplaatst door THM
Wat een kloteprijs zeg... weer een typische "had ik dat geweten"-reactie (ook hier !!), damn'...
Ik dacht die gaat weg zijn voor EUR 5000 of meer & dus ben ik maar gaan slapen een uurke voor de beƫindiging van het bieden... grrrrrr.... =(

En vergeet niet dat ik 3200 pleuri's geboden heb, en werd afgewezen! Baal echt als een stier!!!=(

Vergeet ook niet dat degene die hem gewonnen heeft wellicht een hoogste bod van 5000,- had ingetikt of misschien heeft de verkoper wel zelf zitten bieden. het was immers een privat-auction waardoor je niet veel ziet. Alhoewel je met een 'gewone' auction ook kunt bieden op je eigen spullen onder een andere naam.
Er was geen reserve prijs en met dat soort gear twijfel ik dan toch wel hoor als dat voor zo weinig weggaat. Kan okƩ zijn maar hij kan ook z'n 'reserveprijs' zelf gemaakt hebben door er zelf op te bieden en zijn ingetikte hoogste bod als reserveprijs bedoelt hebben.
Hij is immers aleens eerder ter veiling aangeboden en toen niet weggegaan...

gr. Tom

Origineel geplaatst door Niel
Ojee, sorry, wist niet dat je beschadigd werd ... :p
Speciaal een ander topic, inclusief foto's :duivels: : https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=20367

Label was Terror Traxx, sublabel van Rotterdam records (midtown).
Samen met Robert Smit bracht Ferry hier 3 hardcore platen uit onder de naam "Sons of Aliƫns".
Ze hebben zelfs in de Energiehal opgetreden toendertijd.
Toeval liet gebeuren dat ik mijn eerste pc (pentium 60) van Robert Smit kocht, kwam er pas in zijn studio achter dat hij o.a. achter sons of aliens zat. Met die pc heb ik d.m.v. FT2 (over dynamiek gesproken :bekdicht: ) mijn eerste platencontract binnen gesleept ....

Ik ben bekend met jouw voorkeur, wat ik in een zaal ook kan waarderen, maar over het algemeen zoek ik wat ruigers ...

ik kan ook ruigere dingen hebben hoor
maar dan aub wel goede techno zoals teknotika
al wordt dat tegenm woordig ook minder ..

grappig iig dat ferry ook hardcore maakte ... maarja geld he .. ;)

en dione ik begrijp dat dat gebrabbel van jou natuurlijk ergens vandaan moet komen ..
zegt niet dat ze nog goed functioneren he .. ;) :P

Origineel geplaatst door The Q
Voor 3210 pleuro weggegaan. A steal!

Neem aan dat jij 'm niet hebt gekocht?

dat is ook zooo frustrerend he ..
die extra 20 euro had cisco echt wel ..

maar weer iemand al hoe het kwam dat het bod op 2900 bleef staan ?
hij moet toch echt het bod aanpassen bij een dergelijke situatie ??

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Vergeet ook niet dat degene die hem gewonnen heeft wellicht een hoogste bod van 5000,- had ingetikt of misschien heeft de verkoper wel zelf zitten bieden. het was immers een privat-auction waardoor je niet veel ziet. Alhoewel je met een 'gewone' auction ook kunt bieden op je eigen spullen onder een andere naam.
Er was geen reserve prijs en met dat soort gear twijfel ik dan toch wel hoor als dat voor zo weinig weggaat. Kan okƩ zijn maar hij kan ook z'n 'reserveprijs' zelf gemaakt hebben door er zelf op te bieden en zijn ingetikte hoogste bod als reserveprijs bedoelt hebben.
Hij is immers aleens eerder ter veiling aangeboden en toen niet weggegaan...

gr. Tom

ik vind het ook nog steeds een vreemd systeem
ook dat de shipping prijs niet van te voren vast staat is irritant

gaan sommige gasten echt nog de meest debiele bedragen vragen ($45) voor shpping terwijl
het gewoon voor $9 kan ... en dat omdat ze te weingi verdienen op wat ze aanbieden .. tja dan moet je reserve prijs hoger in stellen denk ik dan ..

@ cisko en THM: Innige deelneming hĆØ mannen=(

Ik had graag iemand van het DSF hier die bak zien binnenhalen.

Niet getreurt, misschien is het zoals Tom zegt, een zelfbieding voor een minimumprijs te kunnen afdingen. Het zou een rare filosofie zijn omdat je toch al van bij het begin kan ingeven wat je minimum moet zijn...
Iig als het zo is dan zal hij volgende week weer te koop staan en dan....

Of anders mail eens met die kerel en vraag op de man af hoe dat dat met die tafel zit misschien is hij niet verkocht en heb je em alsnog voor ongeveer die prijs.....
Wie ni waagt blijft maagd;)

Ik krijg overal reacties van "die prijs is bijna onmogelijk" en "scam ?" en "je ging je laten vangen" - ik ben eigenlijk wel curieus of dit een serieuze veiling was.
Mss. een gestolen apparaat ? Of een defect ? Wie zal het zeggen... :confused:

Origineel geplaatst door THM
Ik krijg overal reacties van "die prijs is bijna onmogelijk" en "scam ?" en "je ging je laten vangen" - ik ben eigenlijk wel curieus of dit een serieuze veiling was.
Mss. een gestolen apparaat ? Of een defect ? Wie zal het zeggen... :confused:

Ja! Het was ook bijna te mooi om waar te zijn!;) Er staat er nog 1! 40 kanaals versie (volgens mij 32 zonder patchbay) openingsbod 5000,- http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3701466285&category=46956

:{

Ja 'k zag hem ook al (staat er al enkele dagen) - maar is voorlopig boven mijn budget (wel meer bepaald boven mijn vrouwkes budget - 't is "zij of die mixer"). ;{

[frusti mode]

:( gloeiende gloeiende ........ ziet ernaar uit dat sommige mensen gelijk gaan krijgen wat betreft de M3500 ....

Tot nu toe alleen echt serieus een wat milder nummer mee uitgemixed, perfect, netjes schoon strak in t laag etc .....
Nu ben ik bezig met een track die wat rauwer wordt en ik heb gewoon last van z'n headroom !!! klinkt raar ....

Ben je uren aan t tweaken op die eene vette bass, voeg je de rest bij, blijkt dat ie overstuurd op z'n master ....
Draai je hem een stukje terug zodat ie dat niet meer doet, verlies je het gewenste effect .....
Dus meer gainen op zijn kanaal, wordt ie warm wolliger (tafel kleuring?), beetje laag weg, komt in de buurt maar nog steeds niet hetzelfde effect .... allemaal net niet weet je ...

Volgens mij begin ik te begrijpen waarom bv Endymion is overgestapt =( (+ jaloers op Dione en Catscan)
Laat ik nou op dit moment niet het geld hebben om "even" een Ghost aan te schaffen =(
Als band of "schone" muziek tafel is ie perfect, maar dus absoluut niet all round voor o.a. hardcore house.

Zou bijna die MX 9000 gaan halen :bekdicht:

[/frusti mode]

Back