Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Cisco
Speedy-J gebruikt een DDA Forum 46-8-2! Dan moet 'et wel goed zitten?! Als ik naar zijn sound luister!![]()
Origineel geplaatst door THM
Is er iemand met wat ervaring met de Soundtracs Solo Logic 32ch ?
Ik heb er namelijk een te koop gevonden voor EUR 1900, ongeveer 10 jaar oud MAAR vorige zomer nog volledig gereviseerd, technisch volledig OK, incl. meterbrug, automatisering, uiterlijk volledig OK (geen zware krassen/ontbrekende knoppen/enz.), ...
En handig te vervoeren want 't is ongeveer in mijn buurt (dus geen shipping costs en verzekeringen enz.).
Is dit een schappelijke prijs ? Goeie EQ (even goed of nog beter dan the TOPAZ series ?) ? Nog betrouwbaar na 10 jaar ?
Heb hem via de zoekfunctie vernoemd gezien in slechts enkele draden; alle info welkom.
Origineel geplaatst door crossroad
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf.
ben benieuwd hoe ie je gaat bevallen.

Denk wel dat ie je gaat bevallen.
Heb exact dezelfde tafel sinds 3 maanden en het 1e wat me opviel was het open karakter.
Als je dat zocht zit je wel goed.

kleurde nogal, wat weleens een negatief effect kon geven.Origineel geplaatst door MadR
heeee prophet ferry k. heeft een solitaire
maar of je dat nou echt kan horen ...![]()
Las in de Interface dat Ferry zijn Solitaire verkocht heeft voor een Sony DMX-100 digitale mixer?!:confused:
Vraag me af waarom die dat gedaan heeft?! Misschien dat digitaal een wat meer comercieele sound maakt?!:confused:
Een paar geleden terug maakte ik stevige Duitse Techno.
Had toen nog veel bruut analoog geweld en voor drums als basis tr 909.
Dit soort gear neemt veel meer ruimte in je mix dan samples, va´s en softsynths.
De tafel die ik toen had (Soundcraft Spirit Studio 24-kleurde nogal, wat weleens een negatief effect kon geven.
De Mackie is ook vrij direct, qua eq wat killer maar zoals je al aangeeft is je basis het zwaardere synthgeweld.
FX komt op de Mackie ook goed door.
Heb je de mixer met standaard gekocht?
Zat aan een originele Mackie standaard te denken maar 385 euro vond ik een beetje te gek
Heb ´m nu op een quiklok zm2044 standaard staan die me 83 euro koste bij de Musicstore.

Stoere tafel met veel inputs.
Lekker om 1 op 1 te werken ipv patchbays.
Het is toch een Soundcraft?