Remote 25 transport panel probleempje

dthylamide

Ingeburgerd
Hey allemaal,

misschien dat jullie me kunne helpen. Ik krijg het transport panel op m'n remote 25 niet aan het werken in reason 2.5. Ben vrij nieuw met midi e.d. dus heb er nog niet veel kaas van gegeten. Boekjes heb ik al doorgelezen op de site zelf gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen ?

Alvast bedankt :)

Klopt ja. Reason is nogal raar met midi vinnik.

Maar als je het in de preferences bij tabblad midi je Remote controller hebt geselecteerd. (poort A of zo)
En daar na kun je door een instrument te kiezen het via midi bedienen. (komt dan zo'n midi plugje bij te staan)

En dan weet ik niet of jouw remote ook van die templates heeft (voorgebakken instellingen) en daar zou je dan iets van Reason kunnen kiezen. Of anders bij Novation downloaden en ze in je Remote zetten.
En dan kan je kiezen uit een paar algemene Reason templates en een paar specifieke voor bijv substractor of mealstrom. Met de data/value knop.

Weet niet of je al zover gekomen was.

dat met die templates heb ik idd al voor elkaar, dat gaat allemaal prima. Het enige wat ik gewoon wil is dat als ik op play druk dat het boeltje gaat lopen... maarja schijnbaar is dat te veel gevraagd :P

Back