Voorstel!

Border

Nieuwkomer
Heyhey, sta hier geregistreerd als Border, echte naam is Tom, 19 lentes jong.

Ben sinds een aantal maanden de gelukkige bezitter van Propellerheads' Reason en Cubase SL, waar ik langzamerhand in leer werken. Verder ook de eigenaar van een asus laptop en een ESI gigaport.

Heb hier de laatste dagen erg veel, maar dan ook erg veel nuttige dingen gelezen, dat zal hoogstwaarschijnlijk vanzelf te pas komen :)

ik ben de laatste twee jaar begonnen met muziek produceren, en heb aardig wat vorderingen gemaakt, dacht ik zo. (van riedeltjes in Fasttracker naar tracks in Reason.)

Mijn stijl/genre is niet echt duidelijk in hokjes te stoppen, ben erg fan van minimal techno en electro, zowel jazz en blues.

Artiesten zoals Akufen, Matthew Herbert, Ricardo Villalobos en Phil Parnell, staan bij mij heel hoog aangeschreven.

om toch maar even een voorbeeldje te geven van min manier van werken (erg, erg sample-intensief) dit stukje, het is een excerpt, dus niet meet dan een kort uittreksel van een nummer in de maak

Border - Ever Worse

wie zijn klassiekers kent, hoort een sample van Etta James. ;)

groetjes Border

Re: Voorstel!

Origineel geplaatst door Border
Heyhey, sta hier geregistreerd als Border, echte naam is Tom, 19 lentes jong.

Ben sinds een aantal maanden de gelukkige bezitter van Propellerheads' Reason en Cubase SL, waar ik langzamerhand in leer werken. Verder ook de eigenaar van een asus laptop en een ESI gigaport.

Heb hier de laatste dagen erg veel, maar dan ook erg veel nuttige dingen gelezen, dat zal hoogstwaarschijnlijk vanzelf te pas komen :)

ik ben de laatste twee jaar begonnen met muziek produceren, en heb aardig wat vorderingen gemaakt, dacht ik zo. (van riedeltjes in Fasttracker naar tracks in Reason.)

Mijn stijl/genre is niet echt duidelijk in hokjes te stoppen, ben erg fan van minimal techno en electro, zowel jazz en blues.

Artiesten zoals Akufen, Matthew Herbert, Ricardo Villalobos en Phil Parnell, staan bij mij heel hoog aangeschreven.

om toch maar even een voorbeeldje te geven van min manier van werken (erg, erg sample-intensief) dit stukje, het is een excerpt, dus niet meet dan een kort uittreksel van een nummer in de maak

Border - Ever Worse

wie zijn klassiekers kent, hoort een sample van Etta James. ;)

groetjes Border

Hallo Border,

lekker hoor zo'n asus laptop.
Heb ik ook, alleen ik heb dan zo'n rme kaart erin zitten.

Vergeet je niet waar je die laptop voor hebt gekocht?
Om mee te nemen op vakantie:D

Welkom!
Tja, je MP3 doet me toch er aan "Son Of A Preacherman" denken, maar dan een uitvoering die maar niet op gang wil komen . . .

Welkom :D

welkom! :doei:

Wat 'n voorstelling....
Proficiat met je nieuwe lidmaatschap.

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Border
stel je toch eens voor, het was niet zo ;)

(leuk, woordspelletjes) :D

ja dit stelt allemaal niet zoveel voor ... :D

en ohja wilkomen !!!

[Welkom!]>:doei:

Was het alleen voor stellen, of ook voor alleenstaanden? :confused:

Back