Ad Visser, de enige echte Ad Visser Tread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zoals Alleen Ad dat kan!

Zoals Alleen Ad dat kan!

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Nee, dit was slechts een speelse bijdrage mijnerzijds in het kader
van de zelfvoltrekkende voorspelling dat iedere tread (sic) binnen
enkele dagen over Didier Tiësto gaat; veelal in een welles/niettes
zweertje t.o.v. een andere grootheid uit het Didier/Dens-sirkwie.

Een gemeend "Sorry" tot allen, inzonderheid onze moderatores, voor het doen derailleren
van deze gespreksdraad.

Wachtend op de dood,
ISPdeRuiter

Oke Racy Dieven dan is deze speciaal voor jou..:okdan:

Zoals alleen Ad dat kan!!

Ach ja die AD VISSER hij had de synthgoeroe van Nederland kunnen worden,
maar helaas daar is niets van gekomen, Jammer..

Nu maakt hij van die Brainsex CD's dacht ik.. :confused:

Re: Zoals Alleen Ad dat kan!

Re: Zoals Alleen Ad dat kan!

Origineel geplaatst door astronaut
Oke Racy Dieven dan is deze speciaal voor jou..:okdan:

Zoals alleen Ad dat kan!!

Dank je wel; een top-stukje.
En ook na al die jaren, het blijft gewoon goed, hè !?

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Digimod
Ach ja die AD VISSER hij had de synthgoeroe van Nederland kunnen worden,
maar helaas daar is niets van gekomen, Jammer..

Nu maakt hij van die Brainsex CD's dacht ik.. :confused:

Het is altijd heel makkelijk af te geven op andere mensen en zo te zien doe je dat graag.
Maar wees dan ook eens een kerel en vertel eens wat je zelf allemaal hebt bereikt.

Je probeerde Katja Schuurman een tijdje geleden ook al onderuit te halen maar als het erop aan komt
dan durf je haar niet eens te woord te staan. Stoer hoor.

Als je niet precies weet waar Ad Visser mee bezig is en je kent hem niet, houd dan je neerbuigende opmerkingen
voor je.
Je maakt je er alleen nog belachelijker mee.

Je mag je twijfels hebben bij Ad's zijn medatieve werkjes en je vraagtekens zetten, dat doe ik ook, maar het feit is wel dat Ad al jaren aan de weg timmert en zijn ding doet en mensen weten ook wat ie nu doet te waarderen ! Ie heeft massas mensen die luisteren naar zijn werkjes en t een doel in hun leven geeftof laten leiden.
En ie heeft meesterlijke stukjes gemaakt en kan zowel komisch als kosmisch tegengelijk zijn als je er naar luistert.
Van welke artiest kan je dit nu zeggen? Ik vind em geweldig ! ie is een multimedia artiest en laat je telkens verbazen met zijn soms wel bizarre ideeen maar altijd orgineel.
Ik zou zeggen zet eens een plaatje van em op ! Onze enige echte nederlandse synth goeroe ! (naast de mannen van Nova he)

AD ASTRA !

Re: Doe een bod!

Re: Doe een bod!

Origineel geplaatst door astronaut
http://www.kapaza.nl/detail/178616/

Een collector's item.

plaatjes zetten Astronaut ! he je hebt ze wel weer eens gevonden, ik ga eens bieden, ik heb alleen de lp !

Attachments

• foto178616boek.jpg
    foto178616boek.jpg
    15,1 KB · Bekeken: 75
Re: Re: Doe een bod!

Re: Re: Doe een bod!

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
plaatjes zetten Astronaut ! he je hebt ze wel weer eens gevonden, ik ga eens bieden, ik heb alleen de lp !

och verek je hebt zelf er al geboden, nou ja ik zal dit item maar niet van je afpikken haha

Re: Re: Re: Doe een bod!

Re: Re: Re: Doe een bod!

och verek je hebt zelf er al geboden, nou ja ik zal dit item maar niet van je afpikken haha

Ja, natuurlijk heb ik geboden. Ik hoop op dat interview en dat we dan een exemplaar kunnen laten signeren door Ad. Ik heb zelf het boek al maar heb het volgende idee. Als dat interview lukt kunnen we Ad dit exemplaar laten signeren en dan verloten we het onder de geintresseerde forumleden. Idee?

Dus ook biede met die hap. Die 2 euro is natuurlijk veel te weinig. Come on Robot..

Je mag je twijfels hebben bij Ad's zijn medatieve werkjes en je vraagtekens zetten, dat doe ik ook, maar het feit is wel dat Ad al jaren aan de weg timmert en zijn ding doet en mensen weten ook wat ie nu doet te waarderen ! Ie heeft massas mensen die luisteren naar zijn werkjes en t een doel in hun leven geeftof laten leiden.
En ie heeft meesterlijke stukjes gemaakt en kan zowel komisch als kosmisch tegengelijk zijn als je er naar luistert.
Van welke artiest kan je dit nu zeggen? Ik vind em geweldig ! ie is een multimedia artiest en laat je telkens verbazen met zijn soms wel bizarre ideeen maar altijd orgineel.
Ik zou zeggen zet eens een plaatje van em op ! Onze enige echte nederlandse synth goeroe ! (naast de mannen van Nova he)

AD ASTRA !

Ik kom op het Forum muziek tegen dat is 10x beter dan Adje maakt, alleen
deze leden hebben geen contacten zoals AD VISSER.
Dat is nu het probleem tegenwoordig als je maar bekend bent dan staan de deuren
voor je open al maak je Sh*t muziek...

een reactie van een fan uit meditatieve hoek !!!!!!!!!

een reactie van een fan uit meditatieve hoek !!!!!!!!!

Brief aan Ad Visser

Beste Ad Visser,

U kent mij niet, maar daar zal hopelijk spoedig verandering in komen.

Al geruim 20 jaar volg ik met grote belangstelling uw grillige, bijna geniaal te noemen loopbaan. Of ik een zogenaamde ‘fan’ ben zou ik niet
met stelligheid kunnen zeggen, maar het staat buiten kijf dat als er ook maar iemand fans verdient heeft binnen het Nederlandstalige Pop- en Science-fiction wezen u dat zeker bent.
Toen u begon met uw ‘Toppop’ carriere moet ik toegeven dat ik even
twijfelde. Het soort twijfel wat toeslaat als je plots wordt geconfronteerd met iets dat zó verschilt van gangbare zaken dat je bijna gedwongen wordt om even stil te staan bij de gevoeligere kantjes van het leven. Uw stoïcijnse doch betrokken houding tijdens het presenteren, uw state-of-the-art voorkeur voor kleding, maar boven alles het bijna buitenwerelds te noemen enthousiasme waarmee u de nieuwste snufjes uit de amerikaanse popwereld aan ons deed toekomen. U betekende voor de populaire muziek wat Chriet Titulaer voor de populaire wetenschap heeft betekent. En dat is heel wat! Wat schetst mijn verbazing toen ik op een dag stipt op Toppop overschakelde, en bemerkte dat u zelf een hit had geschreven, ‘Giddyap A Gogo’.
Ik denk dat ik niet overdrijf als ik stel dat mijn wereldbeeld zo onder me uit werd geschoven. Beschouwde ik u tot nu toe slechts als een zeer gedreven presentator, dan werd nu in één klap duidelijk dat in u een waar creatief genie schuil ging. Ik ben meteen de plaat gaan kopen ‘Sobrietas’ welke, zo bleek achteraf, vooral in Italie een enorm succesnummer werd. Dat zette me aan het denken. Waarom Italie? Waarom niet Spanje, of Duitsland, of Amerika? Plotsklaps ontdekte ik dat u al eerder een album had gemaakt: ‘Het geheim van de Wonderlijke Kubus’.....

Van dat album snapte ik dus echt helemaal geen reet. Sorry Ad, maar ik kon er echt geen touw aan vastknopen!
Die ‘Wonderlijke Kubus’ is natuurlijk dat draaiende puzzeltje wat inderdaad in die tijden nogal populair was.Rubik, ja. Maar wat heeft dat nou helemaal met Italie te maken?

Teleurgesteld verloor ik u een tijdje uit het oog. Ad Visser had wat mij betreft afgedaan. Te hoog gegrepen voor mijn wat beperkte intellectuele vermogens, dacht ik – en opnieuw wist u met te verbazen door iets te doen wat ik nooit voor mogelijk had gehouden: de ‘Brainsessions’.....
Ik schoof de CD trillend in het laatje. Ik had al het licht in de kamer gedimd, en de voordeurbel voor alle zekerheid uit het stopcontact getrokken. Toen ik de eerste trillingen van uw ‘Brainsessions’ hoorde was ik meteen verkocht. Dit was het! Dit was de oplossing! Ik begon heftig te transpireren, viel languit op de grond en zag in mijn geestesoog wat u nu werkelijk bedoeld heeft met de ‘Wonderlijke Kubus’: het is het MENSELIJK BREIN!

Geniaal! De puzzel van het leven vloeide als vanzelf in elkaar. Ik heb sindsdien alle Brainsessions en ook de Kama Sutra CD aangeschaft, en zelfs verscheidene bootlegs van uw performances. Ik heb helaas geen
partner meer maar probeer toch uw aanwijzing wat betreft de liefdesvermenigvuldiging maar zoveel mogelijk met de hand te volgen!

Ik wil u dan ook bedanken dat u al die jaren mij zo riant uw inzichten heeft toebedeeld en sinds ik uw webpagina heb ontdekt (www.advisser.nl) ben ik er werkelijk niet meer van weg te slaan! U blijft keer op keer bewijzen dat u kunt surfen op de tijdsgeest als geen ander, en ik hoop dan ook dat u de wereld van uw briljante invallen zal voorzien tot het einde der dagen!

Met vriendelijke groet,

Martijn Benders

P.s.: Toch snap ik nog niet helemaal wat dat nou met Italie te maken had. Misschien kan ik gewoon zo brutaal zijn dat even aan u zelf te vragen? Of is dat teveel gevraagd?

bron: http://spiritueel.kannibaal.nl/spiritueel/index.html

Attachments

• chinese.jpg
    chinese.jpg
    3,6 KB · Bekeken: 70
adje heeft een nieuwe cd "Heftige verhalen" en hierop speelt de alleskunner gitaar en zingt !

hier de tracklist:
1. De Bus
2. Hebben
3. De R&R Legende
4. Srebrenica
5. De Zwoele Nachten Van Tunis
6. Sorbo
7. Gestresst
8. 3 Vrouwen
9. Van ¿s Morgens Vroeg Tot ¿s Avonds Laat
10. De Gooise Matras
11. Soprano Nymfomano
12. Het Oog
13. Het Einde

Ik kom op het Forum muziek tegen dat is 10x beter dan Adje maakt, alleen
deze leden hebben geen contacten zoals AD VISSER.
Dat is nu het probleem tegenwoordig als je maar bekend bent dan staan de deuren
voor je open al maak je Sh*t muziek...

klopt wel natuurlijk dat adje bekent is door zijn tv werkzaamheden, maar de reacties liegen er niet om:
over de Brainsessions cd:

Beoordeling van klanten:

17 oktober 2003 Maastricht
Prachtig

Je hoeft niet te liggen om te genieten! Deze CD stemt je gewoonweg aangenaam.

15 augustus 2003 Volendam, Nederland
Knap werk

Als je deze CD luistert wordt je inderdaad meegenomen op reis, naar een plek die aan je dromen wordt overgelaten. Een prachtige reis. Voor je het weet wordt je wakker en is het net alsof je geslapen hebt! Deze CD is een uitstekend middel om tot rust te komen, om in slaap te komen of om stress kwijt te raken.

6 januari 2000 Schiedam
Brain Sessions

Eenmaal gewend aan deze CD, is men snel vertrokken naar de reis die Ad beschrijft. Voor je het weet word je wakker en is de CD afgelopen. Het ontspan middel tegen stress.

Origineel geplaatst door demian
haha...ja, soms moet je op je woorden passen ... over 10 jaar kunnen ze ook nog lezen wat je hebt gezegd :D

'forum stalkers' ...zo heet mijn eerst volgende ceedee denk ik, kewle naam!

ja luitjes houd het hier bij de muziek van Ad ! en geef gerust je mening, je mag best de muziek van Ad slecht vinden hier en vertellen waarom, want deze thread gaat natuurlijk over AD ! en ook waarom t goed is dat mag je ook vertellen.
daarom hier een afkrakend bericht over Ad's omstreden werkzaamheden.

QUOTE]citaat van de site "http://www.shockmetal.nl/advisser.htm "
Ad Visser heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt. Om te beginnen bij alle wetenschappelijke onderzoeken en getallen die hij aanhaalt. Een van zijn statements was: We gebruiken maar 1-5% van onze hersenen. Een engels onderzoek beweert echter percentages tussen de 15 en 25 procent. Een andere: "Het menselijk brein is net zo sterk als 100.000 supercomputers, ons brein bestaat uit 100.000.000.000 transistors".

Dit zijn altijd leuke dingen, omdat je dan kan gaan rekenen. Een Pentium Pro heeft 2.000.000 transistors. Dus 100.000.000.000/2.000.000=5000.
En naar mijn weten is 5000 nog lang geen 100.000.

En al dit soort dingen nog niet meer, maken dat ik het optreden van Ad Visser heel zwak vond. Hij heeft een vlotte babbel, maar hij zegt heel weinig.
[/QUOTE]

Een van zijn statements was: We gebruiken maar 1-5% van onze hersenen. Een engels onderzoek beweert echter percentages tussen de 15 en 25 procent.
[/B][/QUOTE]

Als ik naar de engelse politiek op tv kijk zou ik eerder zeggen dat ze maar 2% van hun hersenen gebruiken.:D

Ik zal Ad morgen (ben wel druk) emailen en het hem voorleggen.
Ik had een persoonlijke vraag a.d. moderators gesteld maar die is niet beantwoord.
Moderators, dat kan alsnog.

Origineel geplaatst door Errol
Even tussendoor/offtopic, hebben jullie de nieuwste ferrari's al gezien.
Normaal geef ik geen zak om auto's, ondanks dat we in zo'n alfa 147 rijden maar in die nieuwe ferrari kunnen nu ook 4 personen zitten. Genoeg ruimte achterin en toch nog met 320 km per uur naar barcelona scheuren.8)

Er was al zoiets: de 412
412.jpg

En deze natuurlijk, maar daar zijn er maar 7 van gemaakt:

car_pop04.jpg

Oh, en om weer on-topic te komen, een artikel over Ad Visser uit een Kamer van Koophandel krantje. http://assets.kvk.nl/assets/CentraalGelderland/artikelassets/KKCG nov03 pag 09.pdf

Staat ook iets in over een Boeing 747 als strijkinstrument?

Adje moet gewoon weer een radioprogramma presenteren zoals "Super Clean Dream Machine" en muziek maken aan andere mensen overlaten...

Heb je echt interesse in Meditatieve muziek zal ik zeker dit boek lezen...

Attachments

• book.jpg
    book.jpg
    83,8 KB · Bekeken: 73
Adje moet gewoon weer een radioprogramma presenteren zoals "Super Clean Dream Machine" en muziek maken aan andere mensen overlaten...

Heb je echt interesse in Meditatieve muziek zal ik zeker dit boek lezen...

Maak je zelf ook muziek dan????
Ik vraag me af of jezelf wat hebt geleerd van het lezen uit dat boek.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back