ensoniq de overname hoe zit dat

matrixxx

Ouwe rot
ensoniq is overgenomen door emu
maar waar zit de dupport van ensoniq en welke bedrijven supporten de ensoniq service nog
bij emu hoef je niet aan te kloppen maar er is meer volgens mij

wat ik wil weten is waar alle onderdelen zijn gebleven

hmm in 1999 heeft Emu Systems ensoniq overgenomen. Later is Emu weer door Creative over genomen...

ensoniq geeft GEEN support aangezien het bedrijf niet mee rbestaat. Emu geeft geen support meer sinds ergens vorig jaar... Toen daarvoor met de oude emu site was er nog een zekere mate van support. Die is nu dus weg...

hoe het verder dan gaat... Voor enkele onderdelen kan je wel op diverse sites terecht. Voor de VFX bijvoorbeeld. Dingen als casettes etc. dat zeker maar goed kleine onderdeeltjes dus niet. Ebay is een source al is dat voor Ensoniq spul zeldzaam...

het punt is dat ik bepaalde schema's zoek en onderdelen
maar alles is opeens verdwenen en bij emu ensoniq weten ze niets meer waar het is gebleven
ik probeer via de kern te gaan zoeken

als de onderdelen zeldzaam zijn weet ik niet maar wat ik zoek lijkt wel niet te vinden en dat zijn simpele schema's

Origineel geplaatst door matrixxx
het punt is dat ik bepaalde schema's zoek en onderdelen
maar alles is opeens verdwenen en bij emu ensoniq weten ze niets meer waar het is gebleven
ik probeer via de kern te gaan zoeken

als de onderdelen zeldzaam zijn weet ik niet maar wat ik zoek lijkt wel niet te vinden en dat zijn simpele schema's

je bedoelt die schema's van die synths zoals die moogs enzo hebben. die kan je nog wel geprint vinden op diverse sites denk ik...

Back