KeesVerkerk
Ouwe rot
Re: virus kc of andromeda
Dat is niet mogelijk,, voor realistische geluiden moet je een rom player hebben,,
Als ik jou was zou ik zowieoz geen analoge synth kopen, maar een leuke workstation zoals de Yamaha Motif of de Kurzweil K2600, dit zijn romplayers, samplers en synthesizers ineen. Deze bakkies hebben veel meer in hun mars dan alleen synthese, en als het niet wil lukken met programmeren kom je altijd nog een heel eind met de presets.
Ik heb zelf synthese geleerd op een Nord Modular, ik werd dus ook vet in het diepe gegooid, maar aan het eind van de rit heb ik juist superveel geleerd van synthese.
succes
Origineel geplaatst door dicky rosewater
Is het trouwens mogelijk om met een analoge synth zo'n beetje elk geluidje na te kunnen maken of is dit slechts een fabeltje? Ik las ergens dat je bv gitaar en piano geluiden na kunt maken.
Dat is niet mogelijk,, voor realistische geluiden moet je een rom player hebben,,
Als ik jou was zou ik zowieoz geen analoge synth kopen, maar een leuke workstation zoals de Yamaha Motif of de Kurzweil K2600, dit zijn romplayers, samplers en synthesizers ineen. Deze bakkies hebben veel meer in hun mars dan alleen synthese, en als het niet wil lukken met programmeren kom je altijd nog een heel eind met de presets.
Ik heb zelf synthese geleerd op een Nord Modular, ik werd dus ook vet in het diepe gegooid, maar aan het eind van de rit heb ik juist superveel geleerd van synthese.
succes

. Doe dat eens eerst, spring niet te snel met je beurs erop. Het mooiste van een apparaat is er toch elke dag iets van op te zoeken en er van te dromen; als je 'm eenmaal hebt is die rozige waas toch een beetje weg, op een of andere manier, en wordt 't wat concreter; je moet er dan wel iets mee doen.