<track> ambient-ish van waveglider

Waveglider

Skyglider
niet echt ambient maar heeft wel een ambient 'feel' denk/vind ik.

Benieuwd wat julie er van vinden,tijdje geleden gemaakt en wil deze ook in m'n liveset inpassen,zodat m'n liveset niet enkel trance nummers bevat maar ook afwijkt naar ambient,techno en geplanned trip hop enzo...

Geen idee wat de reacties op zo'n verschillende set zullen zijn, en ook benieuwd of ik de verschillende stijlen in 1 geheel kan passen.

Oja... iedereen zal wel de Moby sample herkennen, ik vind dat die er wel bij past, maar aan de andere kant denken sommige mensen dat het nu een remix is, wat het dus niet is. Daarom is het mischien beter dat ie er uit blijft ?

Tales of the pulse

Ik vind deze track stukken beter dan je vorige (trance)post. Lekker sfeervol en vrij monotoom. Ik zou de lach-sample er wel uithalen, want die vind ik totaal niet in de sfeer van de track passen. De 'yeaaaah' mag misschien nog iets zachter gemixt worden, maar dat kan ook komen omdat ik niet op mijn monitorboxen thuis luister nu. Voor de rest: :okdan:

Groeten van Phontaq.

merci *D

zo zie je maar, ieder zijn eigen stijl...

en de over de samples heb je geljik denk ik..

Samples liggen niet in de maat en de echo ook niet.

heb ik dikdwijls last van... moet alles eens grondig syncen... arps,lfos,effecten -

Origineel geplaatst door Waveglider
heb ik dikdwijls last van... moet alles eens grondig syncen... arps,lfos,effecten -

daarom ben ik overgestapt op software...veel simpeler werken allemaal..en total recall. Daar werd ik ook niet goed van met mijn hardware namelijk..

erm..ik heb je track gedownload nou wil hij niet afspelen..hmm...ah doet het al.

right,

okedan;

Beetje stevige ambient dit. Ben persoonlijk niet zo verzot op dat synthgeluid waar je mee begint, maar da's mijn ding.
Klinkt op zich wel geinig ook dit, maar toch ook weer niet spannend. er gebeurt niet echt iets, het rommelt maar een beetje wat aan. Er zit niet echt een duidelijke lijn in, daardoor mist het nummer een eigen karakter.
Maar halvewege loopt het best geinig, maar die conga moet er echt uit.

De sfeer die je neer wilt zetten vraagt om een enorme klimax vind ik, maar die blijft uit.
Ik vind ook dat je te veel galm gebruikt...of dat die galm te hard staat eigenlijk.

In ieder geval moet je gewoon doorgaan met producen!

thnx voor de tips... nummer is idd nog niet af (zo als zoveel nummers van mij)

en ik ben dus aant overstappen van software naar hardware... hardware is wel ff iets meer werk maar ik vind het leuker werken en (voor mij) klinkt beter... Ik ben nog gek op softsynhts zoals die superwave enzo maar er gaat toch niks boven (weer spreek ik enkel voor mezelf) een virus of jp (of Q).

En reken er maar op dat ik blijf producen 8-)

willen of niet :dubbel:

Back