[trackje] ja hiero ja!

Hee ik hoor RS7000 presetjes :)

Lekker nummertje, kan wel wat strakker in de mix allemaal maar lekker sfeertje.

Ahhhhhh lekker als die breakbeat erin komt zeg,,,,, ik vond het net een beetje inkakken,,, knalt ineen keer die breakbeat erin ,,, oh hij is alweer weg,,,, nou die breakbeat kan wel wat langer doorgaan.

ik vind hem vet! de geluiden hadden wel iets kitscheriger gemogen, of iets zwaarder, maar ik vind de bass-line wel netjes ;)

doet me denken aan I-F (compliment)

Tom

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Hee ik hoor RS7000 presetjes :)

Lekker nummertje, kan wel wat strakker in de mix allemaal maar lekker sfeertje.

Ahhhhhh lekker als die breakbeat erin komt zeg,,,,, ik vond het net een beetje inkakken,,, knalt ineen keer die breakbeat erin ,,, oh hij is alweer weg,,,, nou die breakbeat kan wel wat langer doorgaan.

Thanx voor je reactie, maar er zitten echt GEEN presets in.. Ik zal je haarfijn uitleggen wat ik gebruikt heb:

Wizoo Electronic drum samples voor de bassdrum, de hihats (met een klein beetje flange) en de snares. De bassdrum is de bassline. In de RS7000 gestopt dus..
De string komt uit de SY77
De eerste synth die er dan inkomt is de Pulse, met een eigen gemaakte patch
De andere synth is de MicroKorg, dik daarna in SX (na opname op meerdere sporen) een trash-plugin heb meegegeven om het wat rauwer te maken.

Maar PRESETS? NEE!
(..een klein beetje beledigd ben ik wel...)

Arv

Origineel geplaatst door 6 trak
een eigen gemaakte patch uit de Pulse... en qua SY77...?

(..een klein beetje geconfuseerd ben ik wel...)

six

De SY is een heftige synth, ik heb een poging gedaan om zelf iets te programmeren, maar ik kom er nog niet uit. Er zijjn gewoon teveel parameters.. Zelfs met de pc editor is het nog knap klote. Dus ik heb een mooie DX patch gevonden ergens.. Dus die is helaas niet zelf gemaakt.

Arv

*schop*

Je mag best luisteren en commentaar leveren hoor, dat vind ik echt niet erg.. Sorry als ik geen remix heb gemaakt van de HIT ofzo..:confused:

pff. zo gaat bij mij de lol van het liedjes maken wel een beetje ervan af.. :erm:

Origineel geplaatst door Arv
*schop*

Je mag best luisteren en commentaar leveren hoor, dat vind ik echt niet erg.. Sorry als ik geen remix heb gemaakt van de HIT ofzo..:confused:

pff. zo gaat bij mij de lol van het liedjes maken wel een beetje ervan af.. :erm:

Pfja nee dat vind ik ook, als je een liedje online zet moet wel het hele forum daar gehoor aangeven :D

Origineel geplaatst door demian
Pfja nee dat vind ik ook, als je een liedje online zet moet wel het hele forum daar gehoor aangeven :D

nou dan niet

dat begin van het nummer vinik echt meesterlijk, idd best I-F achtig, maar niet op een gejatte manier. Doet me ook een beetje denken aan het begin van breakthrough van ectomorph, en ik vind je nummer lekker totdat de pulse erin komt; dan is voor mij het hele mysterie weg. Die breakbeats vind ik zelf echt vreselijk, ik denk dat het nummer beter af zou zijn met onderwaterbubbeltjes en heel veel dub...dub...dub...dub..........

Maar nogmaals, de eerste paar seconden vind ik echt geniaal.:walker:

Ik ga volledig eens met de vorige reviewer. Een track uitwerken is wel het moeilijkste, vooral als je het zo mooi begint.

Je moet niet zo hard van stapel lopen, jij reviewt mijn tracks toch ook nie..bent de enige niet hierzo..

keedan..

Ik vind je strings niet bij deze beats passen. Baseline gaat ook een beetje vervelen evenals dat irritantie leadgeluidje.

Die breakbeat die er inkomt is wel weer cool, ah dat was de break. Op zich wel geinig allemaal maar niet echt spannend.

Dat komt onder andere heel erg door die strings en die baseline die maar de hele tijd het zelfde blijven.

Ik vind je galm wel mooi klinken btw over je drums enzo.

Eerste paar seconden geniaal ja, en na 30 seconden niet mijn ding meer. Maar toen had je al een baslijn, een beat en de strings erin zitten, dus lijkt me toch het grootste deel van het nummer dan he?!

Ik loop je niet te dissen ofzo, ik geef je een compliment. :biertje:

Red, toch tof dat je in ieder geval de eerste paar seconden leuk vond!

Arv

Re: update

Re: update

alleen ik heb nooit zoveel geduld.. :D sorry..

Hahaha..dat dacht ik al...ga ik ff je update beluisteren :)

heeej..

een delay op de baseline...
haha..weirde sounds gebruik jij...grappig hoor. Ik heb nog steeds een beetje moeite met je track.
Ik vind je percussie en effecten daarover echt wel goed gedaan. De rest is niet mijn ding.
Er zit ook nu wat duidelijker een arrangement in heb ik het idee, maar die bas is echt te veel aanwezig om dat goed te kunnen merken.

Okay..ik zet hem uit nu, die distorted sounds op het eind zijn ook niet mijn ding.
Waarom gebruik je geen space-echo ? die had jij toch?

cheers,

Laat ik ook weer es wat van me horen, hier op het forum! :doei:

Ja, een goede start is het halve werk; dat is je gelukt.

Zoals al door anderen gezegd is lijkt het een beetje zoeken waar dit nummer "over gaat"; alsof er een aardig verhaal verteld wordt zonder dat er een duidelijke clou in zit.

er mogen wat mij betreft wat meer van die reversed-fillins zoals in het begin inzitten, voor de spanning.

Hij luistert wel lekker weg, touwens!

Ik vind 'em leuk!:D Doet me een beetje denken aan Blake Baxter!:)

Back