send en return

t-con

chaoss designer
hoi beste sf`ers,

Ik heb een vraag met betrekking tot send en return. Ik heb een kaosspad 2 en wil die op mijn mengpaneel een behringer UB1204pro aansluiten via mijn send en return zodat ik de effecten over al mijn kanalen kan gebruiken.
Ik heb mijn RM1X aangesloten op 2 mono kanalen en wilde bijvoorbeeld de effecten alleen over het linker of rechterkanaal laten gaan. Mij lukte het niet.
wie kan mij helpen?

groeten Jamy

als je je chaospad op een aux send kanaal aansluit krijgt ie een mono signaal, dus moet je (als je nog een aux send over hebt) aux send 1 naar je linker chaos ingang doen en aux send 2 naar je rechter. Dan draai je van je linker rm1x kanaal aux send 1 open en 2 dicht en van je rechter rm1x kanaal andersom, dus 1 dicht en 2 open. Nu krijgt je chaospad van aux 1 het linkerkanaal van je rm1x binnen en van aux 2 het rechter; stereo dus.

voila:okdan:

ik ken die chaos pad niet zo goed, maar meestal issie stereo, dus als je een mono kanaal erin stopt, dan poept ie het in stereo weer uit.

thnx Red eye,

ga het strax gelijk proberen! :okdan:

=> arv

en hoe zou ik dat kunnen oplossen? er zit achter op ook een knopje dat zegt fx loop en direct heeft dat er iets mee te maken?

Back