Deze had ik nooit weg mogen doen

astronaut

Ouwe rot
Je kent het misschien wel.

Geld gebrek, een andere synthesizer willen kopen of er moet nog een cadeau voor de verjaardag van je vriendin worden gekocht. Je verkoopt dat iets van je gear en bedenkt je een halve dag (of meer later). Shit, dat ding was zo gek nog niet.

Zo heb heb ooit een AN1x verkocht. Geld nodig enzo. Maar had daarna toch wel spijt. Die V.A. heeft namelijk een verrekte lekkere sound. SHIT!

ik ben er niet helemaal over uit of ik er goed aan gedaan heb m'n virus rack weg te doen (heb er een nord rack en een nova voor teruggehaald)...mis 'm toch wel een klein beetje :)

Sherman Filterbank
Yamaha CS-20

Nog niets. Alles wat ik ooit heb gehad heb ik nu nog wel op een bepaalde manier.

Origineel geplaatst door bikkel
Nog niets. Alles wat ik ooit heb gehad heb ik nu nog wel op een bepaalde manier.
"op een bepaalde manier" :confused:

Origineel geplaatst door bikkel

Dat heb ik dus ook, ik heb als ik iets wegdeed altijd gekeken of ik iets had waarmee ik de taak van die bak kon overnemen. (poly800 had ik voor basjes is nu ea-1, tr707 voor de seq is nu een er-1, drumstation-> jomox etc).

Het is niet direct een synth, maar ik misbruikte hem wel als 'n stuk gier:

m'n MSX met musicmodule....... =(

Een Ensoniq Fizmo. Ik moest het ding wel verkopen, want ik had de belasting in mijn nek. Aangifte het jaar ervoor verkeerd ingevuld, en veels te veel geld teruggekregen. Gelukkig heb ik hem nog wel voor dezelfde prijs kunnen verpatsen als waarvoor ik hem gekocht had. Als ik weer centjes heb, koop ik er weer een. Fizmo's zijn gave synths, ook al schijnt niet iedereen het daarmee eens.

Origineel geplaatst door THM
"op een bepaalde manier" :confused:

Dingen die ik verkocht heb heb ik altijd vervangen door apparaten die het zelfde of meer konden qua klank.

Juno 1 verkocht, begon ik toch te missen, weer een MKS-50 gekocht.

Origineel geplaatst door dione
Kad ooit een TX81Z en een Teebee.....jammer

ik heb een TX81Z te koop waar ik maar wat graag van afwil ;) wil wat mooiers in me rackkie hebben ghehe...

nu doe ik me mmt8 in de verkoop maar weet dat ik er spijt van krijg als ik live ga want dan heb ik em nodig zul je natuurlijk weer zien...

Origineel geplaatst door Slipperman

nu doe ik me mmt8 in de verkoop maar weet dat ik er spijt van krijg als ik live ga want dan heb ik em nodig zul je natuurlijk weer zien...

Dus niet weg doen... Lijkt mij dan.

gefrustreerd :

ik heb dus eens GEHAD (VOOR de analoge hype):

MS20
TR808
CS5

verdimme!

Origineel geplaatst door Bass
gefrustreerd :

ik heb dus eens GEHAD (VOOR de analoge hype):

MS20
TR808
CS5

verdimme!

ff gewetens-vraagje;

En als je er eentje GRATIS terug zou willen welke is dat dan?

Origineel geplaatst door astronaut
ff gewetens-vraagje;

En als je er eentje GRATIS terug zou willen welke is dat dan?

TR808 denk ik tochwel:duivels:

en dan te bedenken dat ik die MS20 toendertijd heb omgeruild voor een Casio CZ3000!
:frons:

Origineel geplaatst door Bass
TR808 denk ik tochwel:duivels:

en dan te bedenken dat ik die MS20 toendertijd heb omgeruild voor een Casio CZ3000!
:frons:

Bass...ik leef heel erg met je mee...

pfff heb mijn complete homestudio moeten verkopen wegens financien. ben nu weer opnieuw begonnen, maar blijft altijd nog een klein beetje zeer doen. enige wat ik ervan terug zou willen is een nordrack 2 en de tc bakken (m-one & triple c).

maar ach komt wel. ben al heel blij met wat ik nu heb. komt steeds een stukje bij en heb de tijd.

M'n Juno 60... (voor 500 gulden gekocht - met moeite kwijt gekregen voor 400 gulden). Daarna een Yamaha PSR-7 gekocht. Daarna nog steeds niet het vaderlands eiken voor de kop weg weten te halen en een PSR-500 gehaald. Eindelijk erachter gekomen dat alles met speakers erop definately -niet- iets voor mij is; tenzij het monitorspeakers zijn, of een digitale piano met ombouw & alles erop en eraan :).

Soms zou ik er nog graag een willen hebben; maar dan vraag ik me af waarom eigenlijk. Kans zit er dik in dat ik er dan erg in teleurgesteld ben wegens gebrek aan mogelijkheden (en dan moet ik weer een Jupiter-8 of zo hebben of iets dwaas in die richting).

Back