repetitie ruimte gezocht

t-con

chaoss designer
hoi allemaal,

wij zijn met zijn vieren opzoek naar een repetitie ruimte in/rond eindhoven.
Het moet minimaal 5 bij 5 zijn. het mag ook vanalles zijn als het maar droog en geisoleerd is.
Het gaat erom dat we met zijn vieren kunnen oefenen voor een live set.
Als jullie iets weten hoor ik het graag.

Jamy

schopje,

niemand?

Hier in Oss (en zeker ook elders in Brabant, maar ik weet niet waar allemaal) heb je een stichting, genaamd Popkollektief Regio Oss, die oefenruimtes heeft. Bij ons heb je bijvoorbeeld 4 ruimtes (waaronder 1 opnamestudio), groot zat voor een band, soms zelfs inclusief drumstel, die je kunt huren voor zo'n 17 euro voor een avond (19-23u).

Ik heb even op de site van Brabantpop gekeken en gezocht op Eindhoven. Kun je zelf ook doen natuurlijk, maar misschien is één van de volgende links interessant van wat ik zo vond:
- PopEi Muzikantencentrum (Popkollektief)
- Rottend Matras Burgers (Oefenruimtes) (volgens de site is er oefenruimte voor bands)

Je zou ook eens in de Gouden Gids kunnen kijken.

...en dan nog 'n adresje in eindhoven:

Tegenover het dierenasiel zit een klein industrieterreintje. Daar zijn ook enkele oefenruimtes te huur.
Prijzen/telefoonnummers weet ik niet, wel dat die hokken ook voorzien zijn van PA & drumkit (net zoals bij Popei).

Popei is niet echt 'n optie nu, denk ik, ze zijn nl druk bezig met het zoeken naar een nieuw pand. Het is een beetje hetzelfde verhaal als met Dynamo -> de stichting wil wel, alleen de gemeente doet moeilijk.......
De vergunning van Popei loopt een dezer dagen af, en dus zal eerdaags de knip er wel opgaan bij hun......

Back