De lo-fi monsterbeats van Arrested Development

plaatje

plaatje

zooow..plaatje erbij

Attachments

• digableplanets.jpg
    digableplanets.jpg
    23,5 KB · Bekeken: 91
Origineel geplaatst door trash
Luister ook eens naar a tribe called quest,

idd die zijn goed, normaal ben ik geen hiphopper, maar dit kan ik wel 'diggen' (Description Of A Fool is erg goed nummer :)

Origineel geplaatst door Furious5
Euhm.. was er iemand op zoek naar dope lome beats?

Digable Planets - Reachin' (A New Refutation Of Time And Space) - 1993

Gebruiken Digable Planets sp-1200 ? Ook den sequencer , want hun drum patterns zijn echt te vét (dacht bijna dat ze een drummer hadden ) !

Origineel geplaatst door m-prez
Gebruiken Digable Planets sp-1200 ? Ook den sequencer , want hun drum patterns zijn echt te vét (dacht bijna dat ze een drummer hadden ) !

Dat is meer en questie van programmeer-vaardigheden.

Die SP1200 heb ik al... WAT een bak. HET geluid gewoon... Voor mij tenminste.

Maar die Shure Level-Loc... Daar kan ik niet zoveel over vinden. Zijn die dingen nog te krijgen? Die pagina van Drewtronics doet 't niet bij mij. Die forum thread over een zelfbouw versie kan ik wel vinden, maar daar verwijzen ze weer naar Drewtronics...

Origineel geplaatst door trash
Luister ook eens naar a tribe called quest,biz markie,3th bass,big daddy kane,oude jungle brothers,en niet te vergeten,the ultramagnetic mc's en eric b and rakim.

Erg gaaf spulleke!... imo veel beter dan die lome blow hiphop van tegenwoordig.

Amen.

Of die lelijke jiggy shit. gek he, dt vrouwen ondanks die shitsound meer dan ooit into hiphop zijn.
Ws. alleen omdat het trendy is :D

Origineel geplaatst door dob
Als ruis, glitch, analoog, dof, lo-fi en "sound" fan kan ik je melden heel content te zijn met deze level-loc: it's alive :D

wat is die low-level loc?

Back