Hoi,
Ik ben me aan het oriënteren om mijn effecten wat uit te breiden...
Ik merk vooral dat ik op zoek ben naar een goede/mooie delay...
En ook een compressor staat op mijn verlanglijstje...
Zonder een discussie uit te lokken, ben ik meer op zoek naar analoge effecten, dit omdat ik al een DP/2 in mijn asr-10 heb zitten, en op mijn mengtafel digitale effecten zitten...
Ik zat eerst naar een Ibanez-UE405 te kijken, maar daar kan je dus de effecten niet los van elkaar gebruiken...
Het liefst heb ik dus een compressor op mijn main-inserts (stereo dus), of ik route er kick en bassline heen oid...
... en daarbij een delay op een effect-send...
Over de analoge delay AD202 van Ibanez heb ik goede dingen gelezen, alleen is misschien 300 ms te weinig...
Heeft iemand suggesties? Het liefst niet al te duur, maar als iets echt goed is ben ik bereid om wat langer te sparen...
Wat is uw suggestie voor een compressor...
En voor de Delay? Of maar doorsparen voor een Tape-echo....
alvast dank
Ik ben me aan het oriënteren om mijn effecten wat uit te breiden...
Ik merk vooral dat ik op zoek ben naar een goede/mooie delay...
En ook een compressor staat op mijn verlanglijstje...
Zonder een discussie uit te lokken, ben ik meer op zoek naar analoge effecten, dit omdat ik al een DP/2 in mijn asr-10 heb zitten, en op mijn mengtafel digitale effecten zitten...
Ik zat eerst naar een Ibanez-UE405 te kijken, maar daar kan je dus de effecten niet los van elkaar gebruiken...
Het liefst heb ik dus een compressor op mijn main-inserts (stereo dus), of ik route er kick en bassline heen oid...
... en daarbij een delay op een effect-send...
Over de analoge delay AD202 van Ibanez heb ik goede dingen gelezen, alleen is misschien 300 ms te weinig...
Heeft iemand suggesties? Het liefst niet al te duur, maar als iets echt goed is ben ik bereid om wat langer te sparen...
Wat is uw suggestie voor een compressor...
En voor de Delay? Of maar doorsparen voor een Tape-echo....
alvast dank