mpc1000 delete functie.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
wie kan me helpen want krijg iets niet voor mekaar, ben er gisteren ik weet niet hoe lang naar op zoek geweest en kan het niet vinden.

had namelijk iets gemaakt, dit heb ik op geslagen met " save all seq&song" maar met nog GEEN naam.
gisteren er weer verder mee gegaan het weer op geslagen alleen nu MET een naam.

maar nu hebben er dus twee van de zelfde. het saven gebeurd op een memorycard. nu wil ik dus de file met geen naam deteten, alleen krijg ik dat niet voor mekaar. als ik de file selecteer kan ik in het save scherm alleen maar save en in het load schrem alleen maar in laden.

ik heb de hele mpc en handeiding op z'n kop gehad maar kan het niet vinden.

Je kunt hem aan je pc hangen via USB. De pc ziet hem dan als een harddisk. Je kunt dan alle bestanden wissen die je wil wissen.

Kan je niet een open opdracht geven, dan browse je vervolgens door al je bestanden heen en ga dan op het bestand in kwestie staan (jij zei dat ie geen naam had, maar geen naam kan niet, dus heeft ie een default akai naam gekregen),
Druk op delete.

Althans zo zou het met de mpc2000 gaan.

Origineel geplaatst door sander
Kan je niet een open opdracht geven, dan browse je vervolgens door al je bestanden heen en ga dan op het bestand in kwestie staan (jij zei dat ie geen naam had, maar geen naam kan niet, dus heeft ie een default akai naam gekregen),
Druk op delete.

Althans zo zou het met de mpc2000 gaan.

de gene die ik dus niet wil houden is ook weggeschreven als "default akai naam" maar kan hem dus alleen open en verder niks, of ik ben gekke joepie :confused:

en dat je met de mpc2000 gaat weet ik want die heb ook gehad.

computer heb ik helaas niet.

:dubbel: :dubbel: :dubbel:

Jij kan treads posten via je gedachten dan ? De pc waar je dit bericht u op leest heeft die geen usb ?
Ik denk dat dit dan jou pc niet is,maar kan je je mpc1000 dan niet ff snel meebrengen naar een pc en via usb de nodige stappen doen ? mpc1000 is toch supercompact ?

Origineel geplaatst door Waveglider
:dubbel: :dubbel: :dubbel:

Jij kan treads posten via je gedachten dan ? De pc waar je dit bericht u op leest heeft die geen usb ?

he d's een idee een usb kabel trekken van m'n werk naar huis, haha:dubbel:

nee even alle gekheid op een stokkie, op werk zit ik op en netwerk en heb dus alleen en toetsenbord, een beeldscherm en een klein kastje die dan aan het netwerk handt, en daar zitten verder geen aansluitingen op.

maar goed een beetje vreemd dat dat dus niet zonder computer kan.

delete?

delete?

gewoon een lege sequence saven, dus default status, en dan save met de naam die wilt wissen, hij vraagt dan of je de file wilt overschrijven, doen dus, klaar!
of zie ik iets over het hoofd?

je kan het doen vanuit save mode.

Mode-save en zoek de map op waar hij in staat.
Druk op open window, en alle mappenb komen links te staan en rechts een rijtje met namen wat er in die map staat.

Via deze weg kun je wel deleten, maar het moet via de save mode en open window.

Een omweg, maar het kan.

succes

Back