Hallo allemaal!
Ik heb er weer eens voor gezeten en een track gemaakt. Dat was weer een hele opgave gezien het feit dat je wilt maken wat je in je hoofd hoord.
Met mijn manier van werken onmogelijk om voor elkaar te krijgen.haha
Is in 6 keer opgenomen, overelkaar heen gespeeld dus. (helaas dus GEEN afmixen
, en hier en daar dus een speelfoutje.
De "hoorn" geluid die je hoord lijkt overstuurt, maar zo kwam ie uit rebirth.:confused:
Genre is onbekend, volgens mij van alles wat in te vinden. Het doet wat populair aan.
In ieder geval heb ik er voor gezorgd dat ie lekker opbouwd en breed in elkaar zit. Daar houd ik van.
gear: Rebirth, Roland d70, yamaha hs7 orgel.
voor plaatje van gear zie homepage:Homepage
Friendship
Ik heb er weer eens voor gezeten en een track gemaakt. Dat was weer een hele opgave gezien het feit dat je wilt maken wat je in je hoofd hoord.
Met mijn manier van werken onmogelijk om voor elkaar te krijgen.haha

Is in 6 keer opgenomen, overelkaar heen gespeeld dus. (helaas dus GEEN afmixen
, en hier en daar dus een speelfoutje.De "hoorn" geluid die je hoord lijkt overstuurt, maar zo kwam ie uit rebirth.:confused:
Genre is onbekend, volgens mij van alles wat in te vinden. Het doet wat populair aan.
In ieder geval heb ik er voor gezorgd dat ie lekker opbouwd en breed in elkaar zit. Daar houd ik van.
gear: Rebirth, Roland d70, yamaha hs7 orgel.
voor plaatje van gear zie homepage:Homepage
Friendship

), en je zou een bas verwachten met de drums op 0:17, hoewel het van de andere kant zo zonder bas ook wel apart is (maar eerder apart en verrassend dan erg mooi, vind ik). De bas die er op 0:50 eindelijk bij komt is nogal iel is; ik zou er nog iets onder verwachten wat wat dieper ligt om die geluidslaag op te vullen (en dan dus eigenlijk al op 0:17); je bent nu grotendeels van je kick afhankelijk voor het laag.