Arv
Robot
Olaf, als je het nix vind dan heeft de persoon die het post vaak meer aan jou opbouwende kritiek en/of aanvullende opmerkingen. Dat gaf Unic zelf ook al aan. Als ik jou berichtje lees dan staat er alleen dat je het ruk vind.. Dusssss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
ouch!
kben juist heel breed ingesteld, maar weet wel goed wat ikzelf goed of slecht vindt...daarom mag ik denk ik wel stellen dat ik jou muziek beneden de maat vindt qua kwaliteit......tenzij "slecht uitgevoerde muzak" een volwassen genre is....kom op zeg, dit kun je alleen bij de kruitvat op een CD in de uitverkoop-bak vinden????.... kweet verder ook niet wat ik ervan moet zeggen, ik heb hierboven constructief proberen te zijn, maar voor de rest kan ik eigenlijk alleen maar zeggen: "vooral doorgaan"..richt je meer op de melodieen en op de klank/sound.....dan moet het al een stuk interessanter worden...
maargoed......uiteindelijk blijft altijd: als jij er tevreden mee bent dan is het goed zo........zo simpel is het..maar je vraagt hier om opmerkingen.....dus die geef ik dan..zo goed en kwaad als mogelijk...
no hard feelings hopelijk![]()

weet je wat volwassen is? gewoon eerlijk zijn..... tis net als met idols...die mensen die daar voor paal staan zijn ook vaak het slachtoffer van de oneerlijkheid in hun omgeving "nee echt, je kan echt heel goed zingen, het klinkt geweldig!" zeggen pa en ma dan....terwijl iedereen kan horen dat het ruk is! zeg dat dan gewoon, daar is iedereen mee gebaat..zachte heelmeesters maken stinkende wonden....
mijn mening
Origineel geplaatst door Unic
oh oh!!!
Nu ga je erweer vanuit dat ik ambities heb om op proffesionele basis muziek te gaan maken.
Jammr joh, maar dat is neit zo.
Het is een hobby. En ik weet dat er veel mensen zijn die:
1. het leuk vinden om gewoon allerlei soorten muziek te horen, dus post ik.
2. Ik zo nu en dan erg goede kritiek krijg waar ik weer wat mee kan doen.
4. jij vergelijkt appels met peren, en tja, dan lijken jou reacties helaas nergens op. Is dat als grap bedoelt?...zoja?...goed gelukt!!

.
Maar goed even goede vrienden![]()
volgens mij kan jij helemaal niet tegen een stootje![]()

Origineel geplaatst door Danny
Volwassenheid houdt naast eerlijkheid ook inlevingsvermogen, respect voor anderen en beleefdheid in.
Je moet niet met alles akkoord gaan of alles goed vinden, maar er zijn verschillende manieren om dat duidelijk te maken.
Je kan evengoed negatieve kritiek op een ordentelijke manier geven, zo heeft de bestemmeling er nog iets aan. Hem ronduit uitlachen doet niemand goed ... en zeker het forum niet.
Maar ja ... wie ben ik natuurlijk :confused:
![]()
Ik spring NU van het balkon!!!!!!
En het is allemaal jou schuld!!!!![]()
![]()

fok hee! moet ik ALWEER in therapie!![]()

nee iemand achter z'n rug uitlachen, (zie hier de verklaring van het succes van idols) dat is volwassen ..... ik hou wel van de confrontatie.....eerlijkheid duurt het langst.....ik vindt veel muziek mooi, dus ook muziek met pianos en drums en alle elemementen die hier ook in zitten...maar daar heb ik dus wel een mening over, en die geef ik dan ook....
Origineel geplaatst door Rino
Echt geweldig!!! Dit is imo pure camp! Ik heb sinds tijden niet zo kunnen lachen om muziek...

Geweldig zeg. Als dit dan jou manier is om respect te uiten. Dan leef jij op een ander planeet.
maar goed even goed vrienden ook![]()

hoezo moet ik muziek respecteren die ik nix vindt? als iemand mijn muziek lame vindt mag ie dat ook gerust zeggen hoor....if you can't stand the heat get out of the kitchen ofzo..... mag je alleen maar posten om te zeggen dat je het mooi vindt? ok...misschien wat constructiever: de melodie is te simpel voor woorden, de drums klinken gedateerd als de pest, en als die moroder achtige baslijn erbij komt is het feest compleet.....gelukkig ben ik kleurenblind...