[Roland] Koopt er eigenlijk iemand nieuwe Rolands?

Helemaal mee eens.
De combinaties die je kunt maken met de hoeveelheid parameters is bijna oneindig.
Laatst nog een mc-909 gekocht,maar ik hoop toch dat ie nog minstens 70 jaar meegaat
:) .zal ongetwijfeld wel niet.
Het enige wat ik een beetje jammer vind is de verschillende kleuren behuizingen blauw ,rood ,grijs,geel,oranje,groen.....hee... groen die ken ik nog niet.sommige apparaten van uch honderden euro's zien er zo blij uit.af en toe is het gewoon geen porrum ,terwijl er dan toch zwaar proffesioneel geluid uit komt.
Mijn mening is dat een set-up er als een zwart mystirieus monster uit moet zien,vol met knopjes en schuifjes waar alleen een kenner raad mee weet.
Maar goed het zij zo.het gaat om de inhoud,maar het oog wil ook wat.

En wat de top 40 betreft.
Als je die niet goed vind,dan weet je toch gelijk welke 40 nummers je in ieder geval niet moet hebben.
Lijkt mij alleen maar handig.
Buiten de grenzen van de top 40 wordt echt nog wel goede muziek gemaakt.
je moet alleen iets verder zoeken.

Fantom X8

Fantom X8

Vorig jaar een Fantom X-8 gekocht..
Redelijk nieuw toch ? En IMHO nog niet echt geevenaard..

Origineel geplaatst door e-vert
Wat nou Roland is niets.... Anyone heard of the Roland Fantom X7 ???????

Een Mega bak!:okdan:

:halleluja

Ik heb toch vrienden....

:) Ik heb de Roland XP50 met 2 expansion boards : Vintage synth en Special FX.

Ik zou er nooit afstand van kunnen doen tenzij er een synth is die hetzelfde kan en met meer opties en dergelijke. Maar voorlopig ben ik super tevreden met deze fantastische bak. Vette sounds alles heeft hij.

IDD de JP8000 was het laatste interessante van Roland naast misschien de V synth..

Maar ik wordt dat geherkauw ook wel zat als ik weer de zoveelste JV/XV/XP/Fantom variatie zie voorbijkomen..

maargoed mijn gearlust is al een tijdje voorbij dus ik probeer en koop die dingen toch niet...

Origineel geplaatst door Sjaak
Bartmans, 't wordt toch eens tijd voor een V-Synth ....ook een mega bak :okdan:

Ja, maar de Euro staat het nog niet toe.

.... dan heb ik wel weer meer vrienden

Hoi,

Hier is mijn lijstje met synths: http://www.synth.nl/synths.html

Zoals je kunt zien doet Roland het niet zo slecht. De V-Synth is toch echt een van mijn lievelingen.

En ja. Ik heb ook zat softsynths: http://www.synth.nl/software.html

Maar niets is beter dan aan echte knoppen draaien. Ook geen CPU problemen, drop outs of what so ever.

Groeten Michel

Origineel geplaatst door Sjaak
Dat bedoel ik. Ik had tot voorkort ook een Nord Lead 3 en die heeft wel degelijk last van drop-outs, CPU clicks ..... de V-Synth tot op heden niet :)

en dat bij zo'n dure synth :o: :o: :o:

Back