iemand met paypal die me kan helpen? er hangt een beloning aan vast...

Jochen

Ouwe rot
zijn er hier mensen die paypal hebben?
Ik zit nl met een probleem...
Het zit dus zo: ik heb een paar dagen geleden een veiling gewonnen op ebay.com.(om en bij de 600€ is het in totaal) Alles is geregeld, maar toen ik wou betalen ging er iets fout...(mijn paypal geraakt nog niet geregistreerd omdat ik de nummer nog niet heb dat ze mij gaan doorsturen binnenkort) Nu is mijn vraag of er aub mensen zijn met paypal die me kunnen helpen!? die persoon zou dan op ebay moeten betalen en wanneer hij zijn visarekening krijgt staat dit bedrag erbij...
(btw, dit is de link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3701794454&ssPageName=ADME)
wanneer iemand dit zou willen doen en mij uit de nood helpen, stort ik het bedrag dezelfde dag nog op zijn rekening! (zodat wanneer hij de rekening van visa krijgt ook het geld van mij al heeft...) Ik ben zelfs bereid om er een beloning voor te geven: de persoon die me helpen kan stort ik 25€ extra op zijn rekening als beloning. (dit is dus 25 euro verdiend zonder er bijna iets voor te hebben doen!)

(misschien is het handigste mensen uit belgië? omdat ik daar gewoon het geld op de rekening kan storten)

alvast bedankt
jochen

Als je nog niet certified bent kan je toch al voor 750€ doorsturen, wat in jouw geval voldoende is, wat is het probleem dan ?

Wim, Belgisch Certified Pay-Paller :-)

ja dat dacht ik ook dus! maar ik krijg de melding dat ik niet veriefied geraak... en de limiet blijft op 0 staan! Ik moet wachten totdat er een nummer van hun op mijn visaaccount komt te staan, maar dat gebeurd maar niet en ik zou eigenlijk dringend moeten betalen...
Zou jij me niet kunnen helpen? (heb je msn messenger, voeg me dan maar toe: jochenbongaerts@hotmail.com)

ligt ook aan je bestedings ruimte op je kaart en wat je geschiedenis is ...

maar misschien hebben ze het verandert i don't know
ik had een maand geleden iig die 750 dollar nog wel zonder extra 4 cijferig nummer ...

ja dat dacht ik ook, maar er is dus blijkbaar iets mis/veranderd... het is echt k*t, dan win ik die veiling en kan ik hem niet betalen door die stomme paypal!

Als je net lid bent geworden van paypal moet je wachten op je veri-code, duurt zo`n twee weken.

Vraag of diegene western union accepteerd,

ga dan naar www.bidpay.com vul je ebay itemnummer in en betaal met je visa. Degene krijg dan een mailtje dat ie een check kan verzilveren. Of als ie aangesloten is bij western union storten ze het op z`n acount. Werkt trouwens alleen bij amerikaanse dudes en dudettes.

Origineel geplaatst door Septic
Als je net lid bent geworden van paypal moet je wachten op je veri-code, duurt zo`n twee weken.

Vraag of diegene western union accepteerd,

ga dan naar www.bidpay.com vul je ebay itemnummer in en betaal met je visa. Degene krijg dan een mailtje dat ie een check kan verzilveren. Of als ie aangesloten is bij western union storten ze het op z`n acount. Werkt trouwens alleen bij amerikaanse dudes en dudettes.

effe off topic
volgens mij kan je daar ook niks terugdraaien .. dat vind ik namelijk zo kloten aan paypal !!
dan wordt je genaait omdat je iets koopt buiten ebay om maar kan vervolgens niks terugclaimen terwijl als ik bij een winkel in de states koop met me credit card dat wel kan ...

grrrr .. heb er namelijk weer 1 gevonden die zich wel weer in vreemde bochten begint te wringen
nou ja hopelijk ben ik para voor niets maar zal wel niet ...

=(

ik heb iig geleerd om voortaan dergelijke transacties niet via paypal te betalen maar toch probeer met me credit card te betalen ... en wat die draai kont betreft .... gelukkig heb ik nog 1 feedback richting hem openstaan voor iets wat wel is aangekomen ... daar kan ik iig me verhaal kwijt mocht er echt opaan komen ..

ik hoop iig dat het werkt dat bidpay.com

Origineel geplaatst door Septic

Als je een on-line creditcard rekeningen overzicht hebt zoals ik heb je je code binnen 1 dag geloof ik al.... het wachten ligt niet aan Paypal maar aan het feit dat je bank je dat creditcard overzicht maar 2 maal maands toestuurt. Als je die zithoek nou morgen ff opbelt kan die de gegevens misschien wel voor je uit de computert toveren.

Paypal is niet de zwakste schakel in ieder geval....

Ik gebruik het redelijk vaak, en ik vind ook niet dat als jij ongegrond vertrouwen in iemand hebt aan de andere kant van een grote plas water en dat gaat allemaal verkeerd dat Paypal medeplichtig is...

Origineel geplaatst door dob

Ik gebruik het redelijk vaak, en ik vind ook niet dat als jij ongegrond vertrouwen in iemand hebt aan de andere kant van een grote plas water en dat gaat allemaal verkeerd dat Paypal medeplichtig is...
je had het tegen mij neem ik aan ?

vind ik ook niet ... maar het terugdraai gebeuren bij creditcards vind ik wel safer ..
paypal vind ik net te makelijk .. volgens keer is het dus ook betalen met de credit card als dat kan voor dingen buiten ebay want ik kan nou net iets te makelijk genaaid worden

daarnaast ongegrond is het nog niet helemaal .. als mensen tegen me liegen
en dat is wat die verkoper wel deed over andere dingen ... (lang verhaal)
dam heb je gewoon de schijn tegen .. en ben je niet echt te vertrouwen

is me trouwens al 2 keer gebeurt ... dat ze doen alsof ik dom ben ..
shipping prijzen rekenen die 4 keer zoveel zijn dan het in het echt is .. en dan zeggen dat je daarvoor ook testing krijgt .. terwijl het product als getest wordt aangeboden ..

dan moet je dus echt oppassen .. en is ongegrond toch minder ongegrond dan als het lijkt ..

Back