opnieuw oplichterspraktijken...

Volgens mij is dit ook niet helemaal koosjer. www.marktplaats.nl

Ik wou van deze dude die 4 cd's overnemen en ik wil wat afspreken in Rotterdam daar kom ik regelmatig maar hij wil de cd's alleen maar opsturen en dat ik het geld overmaak.

Ophalen in Rotterdam wil ie dus niet voor die 80 eurie.:confused: Aangeboden: Dre , Neptunes , Timba , KlubKlapz sample cd
Prijs: € 80,00
Beschrijving: Al deze high quality sample cds,
de samples die je nodig hebt om hits te maken ! net als dre , neptunes , en timba

de samples zijn te beluisteren op modernbeats
ze zijn allemaal van modernbeats gekocht

ik doe ze weg eenmalig al de samples voor 80 euro.
winkel prijs voor hele collectie is 270 euro

geintresseerd ? stuur me een mailtje met welke je wil etc.op drumsamples@gmail.com

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 10-01-2005, 12:27
Gezien: 42 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Drumsamples (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Zuid-Holland

Origineel geplaatst door sander
Analogicbear, ik denk dat hij je kopietjes aan wil smeren. :smeris:

Klopt !! vondt ik ook niet erg maar ik wil die 4 gekopieerde cd's wel graag in handen hebben en dan pas betalen.

Ik wil ze ook op kwaliteit checken en niet 4 cd's in handen krijgen met elk maar 4 sampletjes.

Origineel geplaatst door analogicbear
Klopt !! vondt ik ook niet erg maar ik wil die 4 gekopieerde cd's wel graag in handen hebben en dan pas betalen.

Ik wil ze ook op kwaliteit checken en niet 4 cd's in handen krijgen met elk maar 4 sampletjes.

Ben jij al net even crimineel bezig :smeris:

Origineel geplaatst door mono-poly
Prijzen zijn vrij normaal.
Niet iedere Italiaan is een oplichter.

duh
ik heb hier nog 5 tr606's te koop voor 350 tstuk mono. als jij ze alle 5 neemt mag je ze voor 1500 hebben.

Ik zou het echter niet vertrouwen als iemand in Italie in het verre buitenland gaat adverteren ipv op Italiaanse ebay- of marktplaats-varianten. Dat vink ik niet het maximaliseren van de kans op verkoop, maar verdacht. Internet-oplichters herken je aan het feit dat ze nooit hun spullen thuis hebben staan. Je kunt het nooit persoonlijk ophalen, het kan alleen maar opgestuurd worden. Als ze in Italie wonen en jij mailt terug dat je die week toevallig in de buurt bent om die supergoedkope synth op te halen, zijn ze net een half jaar in Engeland. (Of andersom). Nee, het kan alleen maar verstuurd worden door een neef en de betaling kan alleen maar geschieden via het o zo betrouwbare Western Union of een merkwaardige Escrow-service...

Die 350 voor de 606 was wel wat duur ja.
Maar een oplicher niet volgens mij hoor.
Ik heb via DIT forum ook wel is dingen verstuurd naar Portugal.

Origineel geplaatst door Vizion
Is wel al verwijderd inmiddels.

Dat had er ook mee te maken dat de adverteerder de marktplaats-advertentiekosten niet had betaald. Zijn spullen waren volgens de advertentietekst veel meer waard dan het bedrag dat hij als totale waarde had opgegeven.

Origineel geplaatst door Vizion
een echte oplichter dus..8o)
en andersom heb ik het ook meegemaakt ..
alleen omdat een debiel niet wist waarop ie bood ..
hij bood wel 300 euro .. terwijl je daarvoor het pakket nieuw kreeg

en ik maar die sukkels daar bij marktplaats proberen te overtuigen ...
pffff

trouwens die zgn fraude aanbieding op pag2 de EMS synth is toch aangekomen bij de koper, check de feedback maar.

Maar goed, beter voorkomen dan genezen. Zeker met dit soort bedragen.

Volgens mij ben je in de war. De verdachte ebay-aanbieding (betaling in ponden voor item in Italie) is verwijderd, dus die kan nooit een goede rating hebben gekregen.

Eh ik ben idd in de war....

Origineel geplaatst door Saskija
Dat had er ook mee te maken dat de adverteerder de marktplaats-advertentiekosten niet had betaald. Zijn spullen waren volgens de advertentietekst veel meer waard dan het bedrag dat hij als totale waarde had opgegeven.

Niet synth-gerelateerd, maar toch wil ik hier iets over kwijt:

Die lui bij marktplaats voelen zich wel een beetje god hiermee. Ze beoordelen waardes van producten zonder dat ze daar zelf verstand van hebben.

Pas geleden probeerde ik m'n motor te verkopen via marktplaats en liet in m'n advertentietekst er geen twijfel over bestaan dat ie geen drol waard was (slechte staat, loop of sloop, enz).
Vervolgens werd m'n advertentie verwijdert en kreeg ik (op zich netjes) een mail waarin gesteld werd dat de advo verwijdert was omdat de aangeboden waar volgens hen meer waard was als 200 euro.
Ik heb gereageerd met de mededeling dat ze voor dat geld mijn motor direct af mochten komen halen, en dat ik 'm daarvoor zelfs in zou pakken en er een mooie strik omheen zou binden.

Ik heb niet meer van marktplaats mogen vernemen.

Bericht door een moderator:
ik heb in ieder geval voor nu een stukje van deze thread afgesplitst en verwijderd. Bij verkopen adviseer ik de partijen onderling hun zaken te regelen, zonder het forum te gebruiken als openlijke schandpaal/blacklist/pressiemiddel

Back