* The Ad Visser Thread part II *

Ik heb Ome Ad nog een keer op de AutoRai op een Ford Mondeo zien trommelen...

Ik kwam vorig jaar ofzo in een kringloopwinkel een LP tegen met Ad Visser, die was bedoeld voor het oplossen van de Rubik's Cube !! (geheim van de wonderbaarlijke kubus (ofzoiets))

Superfoute hoes natuurlijk, maar omdat ik al veels te veel bullshit platen had gekocht, heb ik 'm laten liggen !!!

haha egt waar een lp van adje met de " oplossing van de cube "

ook ik ben met mn toen klas kwas denk 12/14 ofso by top pop geweest met leoni sasias
leuk was dat

adje staat ook ergens op you tube
w8 ff

beetje anti held ist
iedereen houdt van m
maar vindt m fout ..[80ies spoken dan ]

iig lekker exentriek
=)

Misschien een onbelangrijke kleinigheid, maar ik heb die muur met samplers toen ook
gezien. Maar dan van achteren. Ik vond het eigenlijk een beetje vreemd dat de enige
aangesloten kabels de 220 snoeren waren. Maar het was wel héél mooi, met al die
lampjes. *D

asje in die tyd eeeeen heeeele stapel akais had staan
ben je iig kapitaal krachtig :dubbel:
of heb een leuke leen deal met winkel gesloten

OK LEUK
tsjek deze clip 2.12
dat pak geniaal
batman moets nog op film uikomen
en pershop boys waren de " petshop " nog niet uit
1983

koefnoen
adje irritatie...uhh imitatie
kan natuurlijk niet
er ister maar een

top adjuh:okdan:
heeftie ../ je nog steeds een muzikale studio /zoja wat kunnen we verwachten in huize visser ?

nostalgie
ol a
:geslaagd:

JA HOERRRRRRRRRRRR
JARRE IN DUTCH STUDIO BY ONZE OME ADJE

WAS VOOR HEM DENKIK WEL ZN HOOGTE POINT
FETTJE

Jean Michel Jarre performing Oxygene Part 4 in the Dutch Music show TopPop in 1977.
This was especially recorded for the Dutch TV show.
When Oxygene part 4 was also a huge hit in Holland.
Categorie: Muziek
Labels:
Jean Michel Jarre Oxygene TopPop

TOP mnnnnnn:okdan::doei::doei:

Hehe d'r is echt geen enkel verband tussen beeld en geluid in dat filmpje :D

hebbie nu nog toch uk top pop switchen ze naar een optreden op scherm vganuit de uk
gepresenteerd in de dutch toppop studio
paarjaar terug dan

waarschynlijk waster dr helemaal niet in holland in 77"
oxygene werdt paarjaartjes pas populair d8ik kweenie precies want ik was net geboren toen ! :dubbel:

citaat onder dat you tube filmpie

AYRYZIGER (6 dagen geleden) Toon Verbergen
-1

Antwoorden | Spam
Some little kids from Holland must have seen this show on TV and when they grew up, they became Trance DJs and producers. They owe all to guys like Jean Michel Jarre and Vangelis. ;-D

indeed were all dutch ...hardcore dudes
adje / en jarre hebben de grondslag gelegd voor de terror rdamse sound !
:luv: not

adje rules iig

Mijn schoonzus heeft zo'n: je bent een wolkje CD van hem, voor als ze niet kan slapen. Toen ze die plaat liet horen zeek ik zowat in m'n broek van't lachen. Hoe kan je daar nu op slapen. de eerste keer is het melig, maar als ik die plaat meer dan 3 keer hoor word ik erg onrustig. Na 15 keer breek ik de hele slaapkamer af.

Leuk jeugdsentiment!
Dat ik deze thread nu pas ontdek zeg *D

Ik heb 'm al sinds 82 of 83 op een (brak) bandje, dus ik hoop 'm ook nog een keer bij de kringloop tegen te komen. Hij is nooit op cd gezet toch? Gelukkig is hij na overzetten met wat digitaal oppoetsen nog wel beluisterbaar.

Een aantal jaar geleden heb ik een CD versie van Sobrietas te pakken gekregen van het label Dino Music. Echter wijkt deze wel een beetje af van het origineel.

Overigens heb ik hem vroeger eens op de Firato gesproken, waar hij toen aangaf nog wel een soort van vervolg op Sobrietas wou maken. Helaas is dat er blijkbaar niet van gekomen.
De latere CD's High-tech Heroes en Classics halen het hier toch niet bij.

Ik heb in 2010 met mijn band aan Kunstbende, zo'n muziekwedstrijd voor jongeren, meegedaan. Ad Visser was jurylid en heeft er naar eigen zeggen persoonlijk voor gezorgd dat wij die hebben gewonnen :okdan:

Back