* The Ad Visser Thread part II *

man, dat is pas een mega kutnummer...

maar er staat in ieder geval een ppg2.2 of2.3

:mega:

volgens mij hadden ze de toetsen op die ppg ook niet in volgorde van toonhoogte hoeven te leggen, want hij doet maar wat.

het is gek, maar toen ik als laatbloeier erop uit ging om mijn allereerste synthesizer te kopen die ik aan de pc ging hangen (ik liet me uiteindelijk een jv30 aanpraten) zaten we tijdens een macdonald stop een tafeltje verwijderd van ad visser. het was net de 70s revival periode en hij was voor het eerst uit de toppop-mottenballen gehaald en zat daar helemaal te stralen: 'je ziet toch wel dat ik ad visser ben? van de televisie?!' ik had m toen moeten aanschieten, hij had vast wel een leuke synth te koop gehad.
iets beters dan de jv30. had ook nog in de kilometers gescheeld.

is hij echt zo uit de hoogte? dat had ik niet van hem verwacht

is hij echt zo uit de hoogte? dat had ik niet van hem verwacht

nee, zeker niet uit de hoogte, maar juist heel blij, rondkijken en genieten: 'ik ben het hoor, adje visser, van de televisie

hij maakte beslist een leuke en vriendelijke indruk.
maar hij had toen ook dat icarus en daeadulus pak niet aan.

Heb hem na afloop van een brainsessie een keer een kritische vraag gesteld en daar was hij niet bepaald van gediend :)
Ad gaf tijdens zijn presentatie aan dat vooral de zéér lage frequenties van belang waren. Dan had hij het over frequenties als 3 Hz en 5 Hz.
Ik vroeg hem hoe deze frequenties door de PA van de jaarbeurs konden worden weergegeven omdat vooral PA systemen vaak niet veel lager komen dan 35 Hz.
Ik was toen een jaar of 16 en Ad vond de vraag duidelijk irritant ;)
:duivels:

Ik heb dat hele synth album nog ergens op een bandje :D :okdan:
De rest is overigens instrumentaal.

Met nog wat flarden van bombastische speeches erbij.

Wel een leuk album, het SF-boek wat er bij hoort is een heel stuk minder (maar wel 50 cent op de vlooienmarkt)

Heb hem na afloop van een brainsessie een keer een kritische vraag gesteld en daar was hij niet bepaald van gediend :)
Ad gaf tijdens zijn presentatie aan dat vooral de zéér lage frequenties van belang waren. Dan had hij het over frequenties als 3 Hz en 5 Hz.
Ik vroeg hem hoe deze frequenties door de PA van de jaarbeurs konden worden weergegeven omdat vooral PA systemen vaak niet veel lager komen dan 35 Hz.
Ik was toen een jaar of 16 en Ad vond de vraag duidelijk irritant ;)
:duivels:

En jijzelf bent er nog steeds zo van onder de indruk dat je het even 2x vermeld in hetzelfde topic? 8o

Ik ga door dit topic zo diggen voor adje platen. :D

Back