* The Ad Visser Thread part II *

laatste lp van AD

Attachments

• poster.jpg
    poster.jpg
    78,4 KB · Bekeken: 81
Aardige man die Ad visser maak ook nog Top Cd's waar JMJ en vangelis
nog veel van kunnen leren, is zijn tijd ver vooruit.
Heeft meer SF boeken verkocht dan Arthur C. Clarke

ECHT TOP :halleluja

Origineel geplaatst door Digimod
Aardige man die Ad visser maak ook nog Top Cd's waar JMJ en vangelis
nog veel van kunnen leren, is zijn tijd ver vooruit.
Heeft meer SF boeken verkocht dan Arthur C. Clarke

ECHT TOP :halleluja

zo is dat ! toch nog overtuigd dus !:dj: :D

aankomend interview

aankomend interview

forumlid Errol probeert wat van Ad's kostbare tijd te te winnen voor een interview, en dit lijkt em te lukken !!!!!

Dus forumleden. voor en tegestanders van Ad Visser: mailen die vragen naar mij !!!! dan stel ik wel effe een fatoenlijk lijstje samen !!!!!

ik ga die vragenlijst dan wat sorteren in een logische volgorde, heb er namelijk al een heel zooitje! en werk dit met Astronaut verder uit zodat we em een goed interview kunnen leveren.

PS heeft er al iemand radio-opnames van Superclean Dreammachine gevonden ?????

Bericht door een moderator:
uhm.... synthforum.nl is al benaderd door een forumlid met de suggestie van een Q&A met de heer Visser. Als je het zelf wil doen is dat ook prima, maar dan is het iets van jezelf en geen synthforum Q&A. Dus of geef aan dat jullie (Errol, Spacerobot) het zelf willen doen, of we bekijken de mogelijkheden van n "official" Q&A. In het laatste geval, graag geduld en het vergaren van vragen aan ons laten (en dat is nog niet de fase waarin we nu zijn).

Origineel geplaatst door Pjotr G
uhm.... synthforum.nl is al benaderd door een forumlid met de suggestie van een Q&A met de heer Visser. Als je het zelf wil doen is dat ook prima, maar dan is het iets van jezelf en geen synthforum Q&A. Dus of geef aan dat jullie (Errol, Spacerobot) het zelf willen doen, of we bekijken de mogelijkheden van n "official" Q&A. In het laatste geval, graag geduld en het vergaren van vragen aan ons laten (en dat is nog niet de fase waarin we nu zijn).

wel ik en wat anderen hadden de indruk dat synthforum geen intresse hadden in een interview met de persoon Ad Visser omdat daar al eerder over ge-emailt is. Maar dit is een synthforum dus dan doe t interview maar via synthforum!!!!
dus een official synthforum Q&A.

Mocht t zo zijn dat de heer Visser geen zin heeft in een email-interview dan wil ik dat interview wel met een tape-recorder gaan opnemen en dit doortespreken met Errol, Astronaut en ikzelf.
dan een eigen interview wat hier geplaatst wordt.

Re: aankomend interview

Re: aankomend interview

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
heeft er al iemand radio-opnames van Superclean Dreammachine gevonden ?????

en de eerste singel ook graag effe, dies onvindbaar

Origineel geplaatst door Pjotr G

Ik heb liever dat het officieel via het synthorum/moderators gaat.
Dat had ik al aangegeven.

Ik heb helaas geen tijd om nog meer bijdrages te leveren.
Het enige wat ik kan doen en wat ik heb gedaan is Ad vragen of die er zin in heeft.
En dat heeft die.

Nogmaals, zodra ik heb gehoord dat het officieel via het synthforum gaat stel ik Ad met julle in verbinding.
Als je het doet moet je het goed doen toch?

Tot hoorens.

Ben jaren geleden ook eens naar zo'n brainsession geweest. Op het podium stond een overdreven stapel akai samplers. Het endorcement-verhaal was meteen duidelijk. Toen ik na afloop aan Ad vroeg hoe het mogelijk was de lage frequenties weer te geven via de pa van de jaarbeurs werd hij erg onrustig, kapte het gesprek af en verliet de zaal. Commercieel heeft hij het goed voor elkaar maar jongens, blijf nou realistisch!!!! Ad is een showman en geen tibetaanse monnik.
Toppop Yeah! maar synthgoeroe ........................ uhm NO WAY!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Ben jaren geleden ook eens naar zo'n brainsession geweest. Op het podium stond een overdreven stapel akai samplers. Het endorcement-verhaal was meteen duidelijk. Toen ik na afloop aan Ad vroeg hoe het mogelijk was de lage frequenties weer te geven via de pa van de jaarbeurs werd hij erg onrustig, kapte het gesprek af en verliet de zaal. Commercieel heeft hij het goed voor elkaar maar jongens, blijf nou realistisch!!!! Ad is een showman en geen tibetaanse monnik.

Ad is eerder een Synthesizerprins!!

Superschoon Droom-Apparaat (Ode Aan)

Astro Presenteert

Attachments

• comic astro.jpg
    comic astro.jpg
    97,9 KB · Bekeken: 94
Eerste uitzending Data Base down.

There seems to have been a slight problem with the www.synthforum.nl database.
Please try again by pressing the refresh button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

Even Geduld........ Sessie wordt voor onbepaalde tijd verplaatst.

Attachments

• comic astrostoring.jpg
    comic astrostoring.jpg
    99,3 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Lacrosse

Ik heb ad nooit gezien als een synth guru. Hijzelf ook niet.
Althans dat (a)straalt8) die niet uit.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
AD VISSER DE SYNTHESIZER PRINS OP HET WITTE PAARD !!!!!!!!

das t bewijs dat ie een synth prins is !

Sessie laat even langer op zich wachten

Sessie laat even langer op zich wachten

.
Shitty,

Ik probeer elke keer een MP3-tje up te loaden krijg ik de foutmelding die ik hierboven al beschreven heb. Hij is in ieder geval niet te groot maar wel 22.000hz of zoiets. Ligt het daar aan? HELP. De alpa-golven moeten doorgang vinden!!!

En de thread weer naar een hoger niveau. Ik heb de hulp ook ingeroepen van mijn partner in Crime Space-Robot maar vanuit daar ook geen reply. Volgens mij is hij boos omdat ik zijn fatastische HR-16 van Alesis uiteindelijk niet kocht ;) .

Aflevering 1) Alpha Golven

Voordat U deze MP3 download en beluisterd even aandacht voor het volgende;

1) Zorg voor een rustige leefomgeving.
2) Zet apparten die de sessie kunnen verstoren uit of af (GSM, T.V. Eierwekker e.d.)
3) Zorg voor een confortabel matras. Een stoel met ligstand mag ook.
4) Zorg ervoor dat U omgeving geen last heeft van Uw Alpha Golven gebuik een hoofdtelefoon (*)
5) Houdt 10 seconde Uw rust (stilte) voordat U de MP3 gaat beluisteren.

Veel ontspanning toegewenst,

Astro.

(*) Alpha Golven zijn stralingen (lees gevoelsgolven) dier ervoor zorgen dat U zich rustig en ontspannen voelt. Alpha golven zijn voor het mensenlijke oor niet hoorbaar. Huisdieren daarentegen kunnen onrustig reageren op Alpha Golven. Alpha golven zijn voor mensen onschadelijk (schadelijkheid voor dieren is onduidelijk). Het is van belang dat U zit of ligt alvorens U met een Alpha sessie begint. Beluister Alpha golven nooit tijdens het werk of bezigheid waar concentratie een vereiste is.

zou mp3 onhoorbare frequenties wel heellaten?

Vergeet niet dat Ad Visser in 1984 ergens ook achter de Briljantinoos zat !! De muziek en stemmen deed hij daarbij...

Heb nog een stuk van op video :dubbel:

Back