* The Ad Visser Thread part II *

Daar is die weer........

Daar is die weer........

Geruchten gaan dat Ad weer met een nieuw muzikaal project in de weer is....

(Heb ik nu eindelijk die groene sterren!!)

Wordt vervolgd!

Re: * The Ad Visser Thread part II *

Origineel geplaatst door astronaut
* THE AD VISSER THREAD PART II *
The Ad Denda!

ISPdeRuiter

Re: Re: * The Ad Visser Thread part II *

Re: Re: * The Ad Visser Thread part II *

Origineel geplaatst door Racy Dieven
The Ad Denda!

de Ad Astra !:dj:

Origineel geplaatst door Bass
Vergeet niet dat Ad Visser in 1984 ergens ook achter de Briljantinoos zat !! De muziek en stemmen deed hij daarbij...

Heb nog een stuk van op video :dubbel:

kan je da nie plaatsen?

Als hij weer een album gaat opnemen, dan graag in de stijl van Sobriëtas, dat vond ik zijn beste album tot nu toe.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Als hij weer een album gaat opnemen, dan graag in de stijl van Sobriëtas, dat vond ik zijn beste album tot nu toe.

Phochos:D

das een goeie lp ! niet op cd toch? was een kassasucces in Italie las ik, compleet met het boek.

Adje was het eerste vriendje van een eerdere vriendin van mij.
Martine Bijl zat ook in haar klas.
Ze was bijzonder inspirerend, ook naar mij toe alleen heb ik de commercie niet gemeen gekregen als Adje...

:peukie:

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
das een goeie lp ! niet op cd toch? was een kassasucces in Italie las ik, compleet met het boek.

Nee, helaas niet op cd. Space, misschien kun jij hem eens interviewen, dhr. Visser en meteen aan hem vragen of Sobriëtas ooit nog een keer op cd uitkomt. En of hij dan meteen een nieuw album ala Sobriëtas opneemt.:D

Phochos:halleluja

Re: Superschoon Droom-Apparaat (Ode Aan)

Re: Superschoon Droom-Apparaat (Ode Aan)

Origineel geplaatst door astronaut
Aflevering 1) Alpha Golven

Voordat U deze MP3 download en beluisterd even aandacht voor het volgende;

1) Zorg voor een rustige leefomgeving.
2) Zet apparten die de sessie kunnen verstoren uit of af (GSM, T.V. Eierwekker e.d.)
3) Zorg voor een confortabel matras. Een stoel met ligstand mag ook.
4) Zorg ervoor dat U omgeving geen last heeft van Uw Alpha Golven gebuik een hoofdtelefoon (*)
5) Houdt 10 seconde Uw rust (stilte) voordat U de MP3 gaat beluisteren.

Veel ontspanning toegewenst,

Astro.

(*) Alpha Golven zijn stralingen (lees gevoelsgolven) dier ervoor zorgen dat U zich rustig en ontspannen voelt. Alpha golven zijn voor het mensenlijke oor niet hoorbaar. Huisdieren daarentegen kunnen onrustig reageren op Alpha Golven. Alpha golven zijn voor mensen onschadelijk (schadelijkheid voor dieren is onduidelijk). Het is van belang dat U zit of ligt alvorens U met een Alpha sessie begint. Beluister Alpha golven nooit tijdens het werk of bezigheid waar concentratie een vereiste is.

Hahahahahahahahahahaha LOL.

Ik en een keer bij de beste man thuis geweest en ik heb op zijn TOPPOP podium gestaan waar alle grote sterren ter wereld heb gezongen en gedanst. :okdan:

Overigens is het een super aardige kerel en heeft hij een hele lieve vrouw. Ze zijn erg gastvrij en wonen in mooi huis.
Er staat ook gewoon ergens een prophet T8 te staan of een andere synth in een ander hoekje.

Ik dig zijn brainsessies niet met zijn alfa 7 Hz golven, maar dat boeit ook niet. Show element is leuk van hem.

Dat was het

:doei:

Ik kwam vorig jaar ofzo in een kringloopwinkel een LP tegen met Ad Visser, die was bedoeld voor het oplossen van de Rubik's Cube !! (geheim van de wonderbaarlijke kubus (ofzoiets))

Superfoute hoes natuurlijk, maar omdat ik al veels te veel bullshit platen had gekocht, heb ik 'm laten liggen !!!

Ik vond de 'Droomgeheimen' serie op de radio erg leuk. Was toen al erg vaag eigenlijk maar er werd dacht ik ook rustige muziek gedraaid en die hielp wel om in meditatie te komen.. het was echt het begin van de korte ''New Age' boom.
Hij had toch ook een soort cabine waar je in kon liggen en dan freakten de mensen helemaal op beelden die geprojecteerd werden.

het zou..

het zou..

Het zou leuk zijn als ie zich weer als de echte Nederlandse Synth-Goeroe gaat presenteren!
Oftewel zich weer eens met aardse synth platen aan de slag gaat.

Er zijn toch in mijns inziens van AD goede meesterwerkjes uitgebracht ,hij moet gewoon dat betrefende pad weer eens op gaan.

:smeris:

Origineel geplaatst door Lacrosse
Ben jaren geleden ook eens naar zo'n brainsession geweest. Op het podium stond
een overdreven stapel akai samplers. Het endorcement-verhaal was meteen duidelijk.
Toen ik na afloop aan Ad vroeg hoe het mogelijk was de lage frequenties weer te geven
via de pa van de jaarbeurs werd hij erg onrustig, kapte het gesprek af en verliet de zaal.
Commercieel heeft hij het goed voor elkaar maar jongens, blijf nou realistisch!!!! Ad is
een showman en geen tibetaanse monnik.
Toppop Yeah! maar synthgoeroe ........................ uhm NO WAY!

Misschien een onbelangrijke kleinigheid, maar ik heb die muur met samplers toen ook
gezien. Maar dan van achteren. Ik vond het eigenlijk een beetje vreemd dat de enige
aangesloten kabels de 220 snoeren waren. Maar het was wel héél mooi, met al die
lampjes. *D

De LP "Sobriëtas" is een absolute aanrader voor iedereen die van synth muziek houdt. Gemaakt in 1982 met de "Super Clean Dream Machine". Denk aan NOVA en Vangelis. Ik vond hem en paar jaar geleden op de kringloop in Hilversum. Alleen de hoes is al prachtig.

Ben onlangs nog naar de Theater show van Ad Visser geweest. Was erg vermakelijk!

63992.jpg

Ik heb 'm al sinds 82 of 83 op een (brak) bandje, dus ik hoop 'm ook nog een keer bij de kringloop tegen te komen. Hij is nooit op cd gezet toch? Gelukkig is hij na overzetten met wat digitaal oppoetsen nog wel beluisterbaar.

V: Wat is de overeenkomst tussen Ad Visser en deze draad?

A: Eens in de 5 jaar komen ze ineens weer bovendrijven :)

Back