Vraagjes over de µTonic vst

Max Menace

flithy
Naar aanleiding van de thread over de µTonic drym synth wil ik weten of je deze plugin ook in een muziekwinkel kan kopen. Ik kan er niks over vinden op internet. Heeft iemand dit al ergens al zien liggen? En weet iemand eventueel een goede hardware bak die in de buurt komt? Want ik las ook dat de het moeilijk is om er een controler aan te koppelen. Ik vind de geluiden van de µTonic echt super maar hou toch meer van hardware...
Alvast bedankt!

Vind die uTonic echt gaaf. Ik weet niet hoe het precies zit met remote controllers. Ik weet wel dat elke knop automatable is. Dus het zou moeten werken als je de CC's kan uitvogelen.
Daarnaast zijn er ook funties, zoals pattern select, aangewezen aan bepaalde noten zodat je die kan activeren met een midi keyboard.
'k Zal vanavond is wat meer kijken naar midi control van de uTonic.

Okee igg bedankt allebei... jammer dat het alleen via internet kan.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen Ytse! Ik hoop dat het te doen is want ik ben niet echt thuis in de CC's enzo. Ik wil gewoon net zoals Fruityloops rechtermuisknop doen en toewijzen die handel... ;)

Origineel geplaatst door Boost303
Met orion kan je cc's aan vstparameters koppelen en microtonic dus goed automatiseren, ik kende orion niet maar t bevalt me zo goed dat ik er zelfs in zijn geheel naar ben overgestapt, orion is goed te integreren in een setup met bijv nog een hardwaresequenser (in mijn geval de rs7000)

Ah okee... bedankt voor je uitleg. Maar is Orion een sequencer of een soort van plugin? Omdat je zegt dat je helemaal bent overgestapt. Kan ik ergens een proefversie downloaden of is het freeware?

Origineel geplaatst door Max Menace
Ah okee... bedankt voor je uitleg. Maar is Orion een sequencer of een soort van plugin? Omdat je zegt dat je helemaal bent overgestapt. Kan ik ergens een proefversie downloaden of is het freeware?

Het is een sequenser die ook goed sync'd aan midiclock, je werkt patternbased en het ondersteunt vstinstruments op een voor mij meer werkbare wijze dan sonar, logic en cubase

Hier kan je de demo downloaden:

http://www.synapse-audio.com/

Back