meestal blijft de originele werking ook betsaan
Ja dat vroeg ik me ook nog af. Al die gebende sk1's die te vinden zijn op internet. Werken die ook nog wel normaal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
meestal blijft de originele werking ook betsaan

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik heb zelf een Alesis HR16 gebend en dat ding klinkt echt te gek, 14 schakelaars en ontelbare geluidsverneukcombinaties, midi aanstuurbaar.
, met gewoon normale midiwerking etc. alleen de geluiden zelf zijn gemod. Geniaal. Ik kon het niet laten.... zoiets vets dat het is. Wat een soundje! Origineel geplaatst door jaxxon
En als ik naar de electronicaboer ga en ik vraag naar bodycontacts weet hij dan ook waar ik het over heb?
Origineel geplaatst door jaxxon
Ja dat vroeg ik me ook nog af. Al die gebende sk1's die te vinden zijn op internet. Werken die ook nog wel normaal?
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Nee ik heb het zelf gedaan........en het zijn geen mods maar echte bends op die HR16
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
![]()
Sorry, maar deze vond ik meesterlijk
En als ik naar de electronicaboer ga en ik vraag naar bodycontacts weet hij dan ook waar ik het over heb?

Tja als ik dit nu lees is het ook wel lachwekkend.
"Zeg electronicaboer ik wil aub een bodycontact!" om vervolgens onzedelijk te worden betast.
Is ook meer een electronicahoer dan![]()

Origineel geplaatst door ikke
Owkee. Laatste vraagje.. Ik ben net pots en knobs gaan halen en der zitten 3 contactjes aan. dewelke moet ik gebruiken:confused: ? Ben dit natuurlijk vergeten te vragen aan de verkoper![]()
Ik heb een in en een out nodig, toch? Of werkt dit niet zo.. (Ik heb op school nooit electronica of technologie gekregen, dat kennen ze niet op een kunsthumaniora..)
Thx again![]()
Origineel geplaatst door ikke
Thx manne! Da werkt bangelijk. Juist de pitch geregeld met een pot !! SUPER. Ik zal fotos en sounds van de Casio en de Realistic Concertmate - 450 posten zodra het af is !!
![]()
Tja als ik dit nu lees is het ook wel lachwekkend.
"Zeg electronicaboer ik wil aub een bodycontact!" om vervolgens onzedelijk te worden betast.
Is ook meer een electronicahoer dan![]()

Het betreft een keyboard met synth achtige functie.