Workshop Cubase Gevraagd

camiel

Da KnobTwister
Kan iemand mij vertellen waar je een beetje fatsoenlijke workshop CuBase kan krijgen?
Tis leuk om CB nu op mijn pc te hebben maar ik kom er eg niet uit........zucht.:stupid Nah jah, dan maar voorlopig met de hardware knoppen blijven tweaken, er zit niets anders op.....balen...;)

Anyway, wie kan mij helpen?

CaMeL

Origineel geplaatst door mindscan
He das misschien wel eens een idee!
Kan een delegatie ervaren cubase gebruikers van 't forum niet eens een workshop organiseren?

dat kan, maar dan zegt de een, kijk zo doe je dit, zegt de ander, oh..ik doe het altijd zo..

Veel wegen leiden naar Rome, zo ook in Cubase. Ik denk trouwens niet dat iemand hier een Workshop arrangeren in Cubase gaat organiseren.

Maar dergelijke cursussen worden wel in Rotterdam en Hilversum gegeven dacht ik aan het SAE..toch?

Dude,

De jenever (echte Schiedamse Ketel1) staat koud.
Ik moet alleen m'n muziek PC even repareren...hoop deze week onderdelen te krijgen.

Ik kan ook een keer bij jou langskomen...

PB maar.

Origineel geplaatst door OnAcid
Dude,

De jenever (echte Schiedamse Ketel1) staat koud.
Ik moet alleen m'n muziek PC even repareren...hoop deze week onderdelen te krijgen.

Ik kan ook een keer bij jou langskomen...

PB maar.

Jenever?!

Ik heb jou toch al een keertje gezien? Toen leek je me niet echt 65+.

:biertje:

Heren bedankt voor de reacties.

Ennuh, die Jenever word je hier met de paplepel ingegoten8~ Tis niet aan te slepen in de kleuterspeelzalen.....

Ok, OnAcid! lets meet one time. Laten we even een wervelstormpje door de straten gaan van Schiedamski! BOOM BOOM BOOM BOOM!:smeris:

Lateredooskie,

CaMeL

Back