Iemand hier enig idee hoe deze 2 geniale Schotten hun drumtracks boetseren? Neem het nummer 'Turquoise Hexagon Sun' (download-tip!), dat krijg ik dus echt niet voor elkaar met bijv. Reason! Misschien is er iemand die wat tips heeft...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bjodero
Iemand hier enig idee hoe deze 2 geniale Schotten hun drumtracks boetseren? Neem het nummer 'Turquoise Hexagon Sun' (download-tip!), dat krijg ik dus echt niet voor elkaar met bijv. Reason! Misschien is er iemand die wat tips heeft...
Neem het nummer 'Turquoise Hexagon Sun' (download-tip!)
En wat is nou het beste programma om drumloops mee in stukken te knippen? En het sequencen? Is de combinatie Cubase / Battery een goede optie? Of toch maar liever iets anders? Graag wat tips hiervoor... Dank!
Origineel geplaatst door Phontaq
Hoezo download-tip??!? Kopen die handel anders maken die twee Schotten over een tijdje misschien geen muziek meer!
Bij Britney Spears boeit het downloaden mij niet zo, maar muzikaal talent moet ondersteund worden!
Origineel geplaatst door Phontaq
Hoezo download-tip??!? Kopen die handel anders maken die twee Schotten over een tijdje misschien geen muziek meer!
Bij Britney Spears boeit het downloaden mij niet zo, maar muzikaal talent moet ondersteund worden!
Origineel geplaatst door isnieZot
die twee schotten maken genoeg geld met hun liedjes die gebruikt worden in reclames
tv series ed.maar dat wil niet zeggen dat we de muziek niet moeten kopen natuurlijk.
binnenkort hebben ze een nieuw album uit trouwens.
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik hoop dat die beter is dan Geogaddi.

OK mensen, bedankt voor de tips. Ik ben al een stukje verder op weg. Alleen nog een vraagje:
Welk hiphop-vinyl kan ik het beste gebruiken om drumsamples vanaf te knippen? Er is zovéél... En ik ben al geen hiphopper van huis uit, dus ik heb geen idee wie er geschikte muziek maakt om flink mee aan de haal te gaan met een samplert. Tips?
OK mensen, bedankt voor de tips. Ik ben al een stukje verder op weg. Alleen nog een vraagje:
Welk hiphop-vinyl kan ik het beste gebruiken om drumsamples vanaf te knippen? Er is zovéél... En ik ben al geen hiphopper van huis uit, dus ik heb geen idee wie er geschikte muziek maakt om flink mee aan de haal te gaan met een samplert. Tips?