[house met 80's invloeden] Tiet'l-loos

simonvk

Just be good to me...
Mensen, aloha!

Ben echt al lang niet meer op het synthforum geweest... Vraag me niet waarom; dat weet ik zelf ook niet.

Tijdje terug een track gemaakt. Bevat een kleine sample van een ouwe 80's plaat.

Gemaakt met Reason 2.5, nog niet afgemixt en/of gemasterd. Vocal zou leuk zijn. Uhm, een avond en een middag aan gewerkt so far.

Heb em afgelopen week op de bus gedaan richting Sharam Jey's King Kong Records. Met nog een tribaltrack. Me hope he like :biertje:

Downloaden kan hier
http://ciego.nl/tracks/freak.mp3

Thanks!

En dan nu politiek

En dan nu politiek

...of nee, doe maar niet ook.

Ikke vin dies hele lekkere nummertje ! :)
Ben je misschien fan van Silicon Soul enzo ?

Zeeer relaxed, lekkere house dit !
Zoek je er nog een label voor ? *D

Hey thanks :)

Of ik fan ben van Silicon Soul? Nah, ik ken wel een paar nrs maar echt fan... ik ben nergens echt fan van :dubbel:
(godver wat een boel smileys; kan niet kiezen)

Uh label, als het goed is is ie gisteren gearriveerd bij King Kong Records, bij onze oosterbuurman.

Dit klinkt weer superlekker!!! Groovin'and movin' zoals't hoort,'t bekende filtertje maakt het geheel af,zoals al eerder gemeld,verdomd weinig op aan te merken!!!

vooral de clubstab rules!!! zelf gemaakt?

mijn enige commentaar is de duur van de track,hij mag wel iets spannender voor een track van die lengte...of gewoon een langere break in het midden met wat meer opbouw.(meer kon ik echt niet vinden,.. :D)

Die stab is met Reason gemaakt ja, heel simpel.

Een substractor aanmaken. Geen patch laden, gewoon de Init Patch pakken. En Filter Frequency (van Filter 1) opentrekken. Bij de LFO1 Rate over de helft ongeveer opentrekken en bij Amount beetje open zetten. En dan op je synth lekker akkoordje rammen :dj:

Heel errug lekker dingetje dit !!
Speciaal voor deze track heb ik m'n player maar weer op "repeat" gezet. (en ben dus al een kwartiertje door de kamer aan het zwieren)

Ergens doet me dit een beetje denken aan Roger Sanchez (en dat is zeker een compliment !)

Hij is lekker.

Enne, zie je wel dat Reason beter is als Fruity. :duivels:

Ook een gave tip voor die stab. Die's wel echt 80ies.

Maar wel ff zeggen wanneer Kylie langs komt om het in te zingen. :engel:

Origineel geplaatst door fuse
Hij is lekker.

Enne, zie je wel dat Reason beter is als Fruity. :duivels:

Ook een gave tip voor die stab. Die's wel echt 80ies.

Maar wel ff zeggen wanneer Kylie langs komt om het in te zingen. :engel:

kylie heeft 't errug druk :engel:

verder: lekkere track, ik zal 'm later nog even op iets beters dan laptopspeakers luisteren. :)

Whaha, Kylie jaja ;)

Bedankt voor de reacties nog :D

Dit klinkt idd erg goed, nix op aan te merken. Alleen jammer dat we niet in de 80's leven, anders had dit mischien nog wel een hitje kunnen worden. :okdan:

Origineel geplaatst door MIDIoot
Dit klinkt idd erg goed, nix op aan te merken. Alleen jammer dat we niet in de 80's leven, anders had dit mischien nog wel een hitje kunnen worden. :okdan:

'k denk dat dit voor de 80's wat te vooruit strevend zou zijn geweest....lol....:D

:bekdicht: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------->:okdan:

:halleluja ----------------------------------------------------------------------------------------------------->:D

haha klinkt lekker maar hij knalt niet helemaal lekker open...

tis niet echt de radio edit he! probeer nog wat meer tempo in het arrangement te krijgen, bv door meer variatie in de beats...

man, DIT SCHREEUWT OM EEN ZANGERES!

Back