Rauwe distortion plugins

hoezo alleen een gekraakte versie? net of steinberg die plugin heeft geripped ofzo en in cubase heeft geintegreerd :confused:

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hoezo alleen een gekraakte versie? net of steinberg die plugin heeft geripped ofzo en in cubase heeft geintegreerd :confused:

Waarschijnlijk bedoelt ie dat de gekraakte versie te downloaden valt zonder Cubase. Dus alleen het .dll bestandje + crack gezipt en dat wordt geshared. Maar volgens mij is Quadrafuzz een plugin van Cubase en legaal gezien niet los te koop. Ik ben het los iig niet tegen gekomen.

funkdecoder...juist dat bedoel ik.
en STEL nou dat ik cubase koop....kan ik quadrafuzz dan ook in andere host gebruiken?
of is de plugin echt alleen voor cubase te gebruiken?

Origineel geplaatst door Raph
en STEL nou dat ik cubase koop....kan ik quadrafuzz dan ook in andere host gebruiken?

Quadrafuzz is een .dll bestandje, dus dan zou een andere sequencer die vst's herkent dat ook moeten lezen. Mits je natuurlijk je het mapje aanvinkt waarin het dll. bestandje zit bij je sequencer. Ik weet het niet zeker, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.

Als er idd een gekraakte versie rond gaat zonder cubase sx .. lijkt t me dat je quadrafuxx ook in andere hosts kan gebruiken, anders zie ik t nut er niet van in dat een warez group die plugin geripped heeft om los te releasen zonder cubase sx .... hoe wist je dat er een gekraakte versie van is? ik weet niet in hoeverre die versie is gekraakt.. maar als die echt gekraakt is dan zou t dus normaal niet werken als je de losse dll naar een andere host kopieert ....

dus om t kort samen te vatten: Gekraakte versie zal ook wel op andere hosts werken, de niet gekraakte niet ....

haha ja zodra ik quadrafuzz crack in google typ dan heb je hem zo op je comp.
wil geen piraat zijn maar ik word wel een beetje uitgedaagd....
fokt op poep dus

Quadrafuzz werkt gewoon in alle VST-hosts....

Origineel geplaatst door dione
Quadrafuzz werkt gewoon in alle VST-hosts....

dan zal er dus geen gekraakte versie van quadrafuzz zijn ..
zou dus maar oppassen met je cracks op google .... voordat je t weet heb je weer een virus te pakken 8o)

eens kijken naar goedkoopste cubase met quadra erin:)

mja als quadra gewoon op alle vst host werkt zal er vast wel een standalone versie rond gaan... heb je zelf cubase? legaal of illegaal maakt weinig uit voor wat je wil... misschien gewoon eens proberen die dll ff naar een apparte dir te gooien of te renamen en dan zonder cubase geinstalleerd kijken of t ook in andere hosts werkt ...

Back