Rauwe distortion plugins

Ik vind die OhmForce Predatohm helmaal niet zo geweldig.. vond um vaak maar dood klinken.. niet echt Phat.

een waveshaper. dat moet je hebben.
in FL 5.0 zit er nu ook één in. en meer heb je eigelijk niet nodig.

whehe.. jou kom ik ook echt overal tegen, ik geloof dat we ipv zo veel forummen beter eens samen een plaatje konden gaan maken :P

Over die Sherman... ik schat na 12 tot 14 dagen.. de rekening had ik in ieder geval binnen 24 uur op de mat liggen :P ... Ik heb echt heel erg veel zin in dat ding

Origineel geplaatst door dione
Sherman filterbank !!!!

of is die nog steeds niet als plug-in ?

hey!? Sherman is een Belgische fabrikant?! Cool! 8) En nog wel dichtbij huis ook, in Scherrepeneuvul :D

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Wza :peukie:

Voor de topic opener: ik heb geen tip voor je ;)

Is ook niet meer nodig, deze thread is ondertussen alweer meer dan een jaar oud....... :)

een waveshaper. dat moet je hebben.
in FL 5.0 zit er nu ook één in. en meer heb je eigelijk niet nodig.

Vet! vooral als je er een paar over elkaar heen gooit! Had ik dat maar eerder geweten...........

Vreemd dat niemand Amplitube voorstelt, naar mijn mening een van de betere (zo niet, beste) VST distortions.
Helaas niet goedkoop, maar als inmiddels de Amplitube 2 al uit is, zal het wel in prijs zakken.

amplitube.jpg

Amplitube is zeker vet...

een andere favoriet van mij is toch ook wel Guitar Rig van Native Instruments.
Geeft idd een beetje een gitaar-achtige distortion, maar kan ook errug vet klinken!

hallo ik gebruik hier de laatste tijd BT driver dr2s tubedriver voor en daarna oversture op analoge mixer echt ranzig smerig

voorbeeldje knal em effe op 5 minuten

klik mij

bluetubespackage.jpg

Een kleine mono Waveshaper plugin, met pre en post 12 dB filter.

Gemaakt in Synthedit, Freeware Distortion fun }:|

Misschien dat ik 'm nog ga updaten met een bitcrusher, en een clipper om de sound nog verder te kunnen verzieken :P

Midi CC support.

Download : Wshaper

Wshaper.gif

tubeman +

tubeman +

Origineel geplaatst door dcdent
Warp VST :okdan: , wel niet gratis

ik heb de h& tubeman plus =buizen preamp ,... met drie lead routingen
klinkt erg basie vol warm ,...
soft dan maar met de warp vst plug in ,..[ff lime wiren [ofmag dit niet]
krijg ik ongeveer hetzelfde klankt fx ,...tilt je sound bv drums op en maakt het ook ...iets "holler"
asje begrijp wat k bedoel ,..
warp is geen echte schreeeew dsit ,...!!
:halleluja

Origineel geplaatst door Silence Killer
al die plugins die nouw genoemd worden kan je daar ook profesionelen distorsions me maken?

professionele distortion? :erm:

Back