10units rack.

justin

Shauna
Iemand enig idee welk bedrijf nog meer zulke 10unit rackjes maakt en of ze unberhaupt in andere modellen zijn?

Attachments

• sku_rs_957.jpg
    sku_rs_957.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door 6 trak
heb je geen handige kennis/familielid die dat ff in elkaar flanst? scheelt aanzienlijk in de kosten...
wat betaal eigenlijk voor zo'n dergelijke quiklock?

Ik dacht zon 75euro voor dat ding. Maar zijn ze er ook nie van een ander merk dan?

Ik heb zelf de quiclok rs 10, ziet er bijna het zelfde uit alleen is de voorkant gebogen.
ze kosten trouwens iets van 40 euro

Origineel geplaatst door oxoid
Ik heb zelf de quiclok rs 10, ziet er bijna het zelfde uit alleen is de voorkant gebogen.
ze kosten trouwens iets van 40 euro

Ja die bedoelde ik! zijn ze nog te koop? zoja waar..
:okdan:

.

Attachments

• rs10-large.jpg
    rs10-large.jpg
    15,4 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door justin
Ja die bedoelde ik! zijn ze nog te koop? zoja waar..
:okdan:

Ik heb er ook zo één, bij Feedback in Rotterdam gehaald.

Zal eens vragen of ze die dingen ook verzenden.

Bedankt mensen.

Je kan die dingen als het goed is bij elke PA-boer of muziekhandel bestellen.
Andere merken zijn bijvoorbeeld IMG stage-line en Proel. Misschien heeft K&M ze ook wel.
Prijzen liggen zo tussen de 40 en de 70 euro als ik me niet vergis, en je hebt ze inderdaad rechtop en schuin naar achteren.
Wat is er trouwens mis met quicklock??

Origineel geplaatst door Remmelt
Je kan die dingen als het goed is bij elke PA-boer of muziekhandel bestellen.
Andere merken zijn bijvoorbeeld IMG stage-line en Proel. Misschien heeft K&M ze ook wel.
Prijzen liggen zo tussen de 40 en de 70 euro als ik me niet vergis, en je hebt ze inderdaad rechtop en schuin naar achteren.
Wat is er trouwens mis met quicklock??

Zou je ze ook bij Tonika kunnen krijgen?

ik heb vandaag mij RS10 verkocht voor 20 euro.

houd de aanbod pagina goed in de gaten, daar komen ze wel vaker voorbij.

heb vandaag een RS10 gekocht voor 20 euro.

Hou het marktplaats forum in de gaten, daar zie je ze wel eens langskomen.

:D :L

nieuw met schroefjes en al 35 euro bij tach n tally - ga ik morgen ophalen. 2e hands is ook handig als het in de buurt is maar niet als je 15 euro reiskosten moet betalen laat staan de tijd die je verloren bent.

relaxte van de rs10 en de duurdere 656 is dat ze 'luchtig' zijn tov die houten blokken als je ze zelf maakt, en ze zijn netjes afgewerkt. geen geklieder met asjes en profielen - of je moet het leuk vinden (vond ik vroeger wel: lekker kutten met spaanplaat - maar die tijd hebben we gehad!)

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
heeft iemand een urltje met een paar prijzen en modellen racks etc? ik weet er geen :kont: van af namelijk ik heb al op musicstore.de gekeken maar daar kon ik niets vinden...

met een grote vriendelijke groet mike

pb me even!

Origineel geplaatst door justin
Zou je ze ook bij Tonika kunnen krijgen?

tonica heeft denk ik wel zulk soort dingen,'k weet ook nog een zaakje vlakbij tonica waar ze losse rack-strips verkopen mocht je dat liever hebben....

ow en dat mailprobleem heb justin altijd...lol...je wilt volgens mij niet weten wat ie allemaal in zijn mailbox krijgt....

Back