wouter
\B-)
Hoi,
Ik heb een vraag aan de mensen die een hardware modular hebben (met die kabeltjes en zo
). Hoe gebruiken jullie zo'n apparaat in een track? Wat ik zelf vaak doe is geluiden programmeren op mijn niet modulaire synths, die ik dan later in een track gebruik. Het kan best zijn dat ik geluiden gebruik die ik een jaar geleden heb gemaakt. Hoe doe je dat met een modular, ga je samplen voor later gebruik, of ga je de patch gelijk gebruiken, of de patch vastleggen (digitale camera, patch schema...) of iets anders?
Groeten,
Wouter
Ik heb een vraag aan de mensen die een hardware modular hebben (met die kabeltjes en zo
). Hoe gebruiken jullie zo'n apparaat in een track? Wat ik zelf vaak doe is geluiden programmeren op mijn niet modulaire synths, die ik dan later in een track gebruik. Het kan best zijn dat ik geluiden gebruik die ik een jaar geleden heb gemaakt. Hoe doe je dat met een modular, ga je samplen voor later gebruik, of ga je de patch gelijk gebruiken, of de patch vastleggen (digitale camera, patch schema...) of iets anders?Groeten,
Wouter
En vervolgens, weg is weg! Nieuw geluid programmeren. Werkt voor mij heel dwingend creatief, bevalt me prima.