[TECHNO] The Strip

bij mij werkt 'play' en 'download' niet....

Bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar toen ik tijdelijk even mijn firewall (Norton Internet Security) had uitgeschakeld deed hij het wel.

Origineel geplaatst door SoLiS
Bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar toen ik tijdelijk even mijn firewall (Norton Internet Security) had uitgeschakeld deed hij het wel.

:confused:

Kan het misschien zijn dat dit komt door een instelling bij mij???

De track kan misschien niet uploaden van mijn comp door een instelling????

Iemand een idee?

Bij mij werkt de link perfect.

Goed nummer zonder origineel te zijn, maar "swingen" doet hij alleszins. Er goed uitgebalanceerde afgemixt: met de." lead" op ongeveer 1/3 van het nummer als toffe toevoeging met wat reverb. Alleen mag de "break" van mij iets langer duren. Nog ff bijzeggen dat ik de titel "The strip" ook wel tof vindt.

Bedankt Jos Pos voor het gratis luistergenot!

:okdan:

Hoi Hoi,

Ik vind de opbouw wat matig had wat mij betreft wat meer mogen gebeuren,
de snelheid van de track vind ik daarintegen wel lekker en wanneer de hats er ff
in jagen vind ik het zelfs lekker worden.

Die Lead mag wat mij betreft wat meer schreeuwen, nu lijkt het of hij onderdrukt word
door compressie, mijn persoonlijke voorkeur gaat dan toch wat meer naar lekker Rauw...

De climax had ik inderdaad wat langer uitgesteld en wat meer uitgebreid bij voorkeur.
Technisch klinkt het nummer goed, en is alles lekker verdeeld over het totaal geluid.

Kortom een 7+ keep it Up :okdan:

gruss,

Jeffrey

Jos,

Voor de spanning in het nummer: maak die break op plm 2.30 en op 3.30 (overigens toffe break) minuten langer! Lekker einde ook. Verder mag er van mij iets meer variatie in de "basis loop". 't Nummer heeft zeker een lekker drive en zo mij wel in beweging krijgen hoor :okdan:

Back