VRAAG Logic: System Overload probleem

Hallo Hans en Ensemble,

Punt is dat ik ze nu voor het eerst eigenlijk niet krijg bij de bounce (dus het wegschrijven) maar gewoon tussendoor als ik even mijn vier opgenomen sporen wil beluisteren. Nu is het gelukkig alleen bij het luisteren en niet bij het opnemen, maar dat heb ik in het verleden al heeeeeel veel gehad en dat verkloot helaas je opnames.

Heeft iemand een idee hoe de goede defaults moeten zijn? Die buffer kon ik dus niet aanpassen (die sprong terug) zoals eerder vermeld in de thread :confused:

Weet je wat je moet doen?

Alle hardware eruithalen, alleen de video kaart erin en de soundkaart. Dan checken of je nog die problemen hebt.
Vaak is het ook zo dat een combinatie van hardware gewoon niet werkt met je soundkaart. Plus wat ik al eerder zei is dat je echt 1 IRQ moet vrijmaken voor je geluidskaart en ook alleen maar die irq gebruiken voor je geluidskaart.

Ohja De geluidskaart niet direct onder de videokaart plaatsen van die delen dat slot. Dus pak de 3de ofzo.
Je kan ook in je boekje zien welke slots hij shared met irq's e.d.

heeft het niet met de dma mode maken, volgens mij moet je ultradma hebben. Kan je geloof ik zien in je configuratie of bij je hardware setup.

Succes

FF over een andere boeg..

1 Je hebt geen andere recources lopen in de achtergrond?
2 Dma aanstaan? controlpanel>device manger> schijven
3 Maak anders een dualboot en zet win 98 erbij,daar had ik veel minder probemen dan op xp.

Ik ga binnenkort ook win 2000 proberen,mischien dat dat scheelt
Voor audio is xp niet zo geschikt,ook niet na al het tweaken,is mijn persoonlijke ervaring met logic.

Heb zelf niet veel services aanstaan,vcache regel toegevoegt in system.ini,dma aanstaan,windows speelgoed gedeinstalleerd,het maakt niet uit,soms lopen er maar 2 sporen en krijg ik toch die error.

Back