[TRACK] Abandoned kindergarten

Erg mooi stukje piano moet ik zeggen, lekker om bij weg te dromen.. de emoties zijn duidelijk merkbaar.

Super-rustig, erg sfeervol en zéér goed gespeeld. Je hebt er inderdaad veel gevoel in gestoken. Op sommige momenten doet het me een beetje denken aan 'Memories of Green' van Vangelis alhoewel dat wat drukker is.

Je kan in ieder geval erg goed met de piano overweg :okdan: . Je speelt me dynamiek; dan luider, dan weer zachter. Uit wat komt die sound?
Ook subtiel aangebracht: de geluidseffecten op de achtergrond: niet te veel ... niet te weinig ... juist goed :okdan:

Een kleine persoonlijke opmerking: ik zou een klein beetje galm bij de piano toevoegen ... maar da's nu eenmaal omdat ik daarvan hou ... ;)

Prachtig ... je mag gerust wat meer posten voor mijn part :)

:doei:

Wat een verademing tussen al dat gebeuk. Acoustische of nep piano? Klinkt in ieder geval heel warm. Maar waarom heet dit nu Ambient? Ik zal Satie ook maar bij Ambient zetten dan (van stijlen zal ik nooit iets begrijpen).

Hoe dan ook. Ik vind het mooi. En jullie/jou website ook.
:okdan:

Deze track had ik in Reason 2.5 gebouwd, met de NN19 voor de piano. Daarbij heb ik de cutoff stevig naar beneden gedraaid omdat vaak die digi piano's veel te kil klinken. Een echte piano klinkt natuurlijk het warmst, maar dit vond ik idd. het dichtst in de buurt komen. De effecten waren met de Subtractor gemaakt, met aardig wat reverb erover.

Normaliter werk ik eigenlijk 't meest met VSTi's, maar dat gekke Reason, tsja.... Af en toe wel leuk om te gebruiken;)

Dit is echt een van je mooiste tracks! De track doet me ergens een beetje aan donnie darko denken... Daar zit ook een beetje een trieste, verwrongen sfeer in. Heb je pianoles gevolgd? Klinkt echt heel goed dit piano spel, en net echt ook.

Sebastian Escofet (bekend van die siemens reclame) maakt ook zulke muziek:
http://www.sebastianescofet.asterisco.org/

Schitterende track! :halleluja

Erg mooie compositie! Enige minpuntje is de reverb over de piano, maar dat is verwaarloosbaar...

Ja, mooie track!

Goeie piano ook, hoewel af en toe de attack wel wat grof is, maar dat kan ook liggen aan je speelstijl of klavier (heb je dit op gewogen toetsen ingespeeld?). Ik vind wel dat je iets te vaak vertraagd; het effect van de volgende noot net iets uitstellen gaat me na een tijdje een beetje tegenstaan, en da's zonde.

Maar: erg mooie track! (en inderdaad ambient, vind ik) :okdan:

Back