[bigbeat] 019

*klik*

19 is me geluks getal .. ben benieuwd wat dit nu weer is ..

Gebruikt Moog V (demo mode en dan tussen de ruis door opnemen :) ), XV5080 voicepads/sweeps ,EX5 arpje,SY99 voice/strings, Reason drums, losse samples en de vette bas voor de polaris (die best wel op een moog lijkt (in de verte) zo).

hmm ik weet het niet zo goed fuse ..
begint leuk .. die bass klinkt erg oke

echter daar blijft weinig van over verder in het nummer
kick vind ik te lomp en te electronisch

sorry .. ik zit geloof ik in een andere muzieksoort op dit moment (joss stone)

Ook al is het niet zo onmiddellijk m'n stijl, ik vind wel dat het lekker klinkt. Vooral de langzaam evoluerende geluiden brengen iets mistieks. De opnamen zijn ook erg zuiver.

Wat ik wel mis, is een lead of zo ... er gebeurt nu een beetje te weinig.

Toch best knap gedaan :okdan:

:doei:

Ik vind em kewl...

Alleen vind ik t percussiegedeelte "schoon" klinken, wat het minder rauw lijkt te maken,
Dat 2e geluidje na de baslijn, mag ook wel zn "part" hebben met een kickloze loop,
als afbouwbrdige ofzo, dat je langzaam weer opbouwt en dan gewoon lekker
BOOM alles er weer in gooit...

Geweldig zou zijn als je ook uitfade met de intro

Mijn woorden:

Lekker geklooid:okdan:

Klinkt leuk,

alleen gebrek aan variatie m.b.t. sounds, ik mis ook een break...
de beat gaat ook alsmaaaarrr door en dat begint een beetje te vervelen
:o:

Voor de rest goede sounds en drumsounds...

qua opzet vind ik dit zeker niet verkeerd. Maar ik zou de geluiden wel flink aanpassen en mischien wat andere sounds zoeken. Maar het geheel en qua style en thema vind ik het best lekker.

Ja, dit is inderdaad wel game-muziek...

Heb het gevoel dat dat funky bass-loopje waar de track mee begint net
niet helemaal klopt in de beat, maar das een detail.

verder leuke track, niet eentje die blijft hangen misschien, maar
zeker goed genoeg voor een spel... :biertje:

HEtbegin vond ik niet echt super sterk. af en toe neemt de track me mee, en denk ik "oke dan, nu gaat ie goed" maar over het algemeen mis ik de echte spanningsboog. De beats enz zitten wel goed in elkaar, maar op een of andere manier staan ze los van de bass (ja of andersom natuurlijk)
Iemand anders zei al dat het wat rauwer mag klinken, daar ben ik het wel mee eens. Het is een beetje te gelikt kwa sound denk ik, fuse.

Er zitten dus zeker goede ideeen in dit nummer, sleutel eens wat aan het arrangement en houd hem niet zo schoon.

Back