De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

Origineel geplaatst door doops
ik heb ook een nieuw nummer ben benieuwd wat julie ervan vinden t is alleen nog niet af maar goed laat me ff weten wat je ervan vind

http://fileserv5.soundclick.com/fastg9/HiG/sarin+noneofyaleft.mp3

He niet die none of ya left sample gebruiken! Die is van Neophyte en dus heilig...:)

Verder vindt ik het wel een erg stoer nummer, alleen dat lfo trucje wat je op +/- 40 sec voor het eerst laat horen klinkt niet echt... Soms vindt ik dat lead geluidje ook net ff iets te hoog af en toe en de kick mag wat harder.

:okdan:

Dit is gemaakt voor een soort contest:

Moest je met 1 synth geluid iets maken waarvan je kippevel van kreeg. Kippevel = voor mij iets scary's, doom achtig.

T resultaat is een soort krakerige soundscape van dik 7 minuten.

=XTRECIST= - Spectral Awaitment Demon

Gaarne luisteren over een goede audio installatie, vanwege t vele sublaag *D

Zeer dood.

Zeer dood.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Hardcore is toch dood?

Dooder dan dood vrees ik.

Re: Zeer dood.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Onder welke steen leef jij?

gelukkig niet dezelfde als jullie... :duivels:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Toch raar dat al die feesten een maand van tevoren al uitverkocht zijn...

Wie kopen die kaartjes dan? The living dead..?

Re: Re: Zeer dood.

Re: Re: Zeer dood.

Origineel geplaatst door The Unholy
Wie kopen die kaartjes dan? The living dead..?
nou...als je sommige gabbers ziet...;)

Re: Re: Re: Zeer dood.

Re: Re: Re: Zeer dood.

Origineel geplaatst door Nightstorm
nou...als je sommige gabbers ziet...;)

Hehe... Ik weet wat je bedoeld..:)

sorry dat ik dit topic even omhoog kick, maar er moet me toch even wat van het hart...dit topic was oorspronkelijk bedoeld om alle generaliserende figuren die zo makkelijk over hardcore denken 's uit te dagen iets te maken

er zijn hier inmiddels 8 pagina's volgepost, maar door mensen die of al met hardcore bezig waren of mensen die zich er nooit laatdunkend over hebben uitgelaten en het als een ware uitdaging zagen

de mensen die stellen dat het in no time in elkaar gezet kan worden of dat het toch alleen maar "ruis" is, die zie ik hier niet...als het zo makkelijk is, dan is het toch een kleine moeite om even wat te maken en ons hardcore-liefhebbers compleet te kakken te zetten!?

WAAR BLIJVEN DIE TRACKS DAN!?!?!?

deze topickick is omdat ik de laatste tijd weer veel van die laatdunkende opmerkingen tegen kom en ik bij een search dit topic toevallig weer tegen kwam

ik stel dan ook voor aan mijn mede-liefhebbers om bij een volgende diss naar hardcore gewoon te replyen met een link naar dit topic

om het maar even zo te stellen richting de dissers: put your money where your mouth is!
oftewel een zinloze poging om het gezeik te stoppen, maar goed je moet wat proberen...:)

Back