De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

Origineel geplaatst door D-mike-E
42 seconden?

ik zei al - opzetje

Origineel geplaatst door 4tune

De stem schijnt al een keer gebruikt te zijn. Moet dat nummer nog steeds even zoeken.

Overigens alleen VST's gebruikt.

Op Thunderdome 5, ik zou niet zo snel meer weten van wie... Die starwars sample is ook al een keer gebruikt door Paul en Distortion.

@ pjotr g:D hardstyle achtig en idd niet vet genoeg. wel leuk geprobeerd.

Origineel geplaatst door faab
@ nightstorm, 2 weird for me:D
:duivels:

wil eigenlijk meer met me synths doen erin maar ik vind 't moeilijk om hier goede synthgeluiden bij te maken...binnenkort maar es wat hardware fx kopen om wat abstractere synthsounds erbij te maken

@ 4tune, ben er niet kapot van.
Arrangement is wat rommelig vooral de tempo break komt raar.
Melodie had veel meer in gezeten en de sound overall is te dun,je kicks zijn op zich wel leuk maar ze moeten harder ingemixed worden.

Sorry meer kan ik er niet van maken.:)

ik vind het allemaal vet ! of het nou oldskool, "early rave" , newstyle, mainstream partycore, industrial, darkcore, doomcore, artcore, terror, speedcore..... whatever core... give me HARDCORE!

(ps mijn bericht was voor bedoeld voor kevin op einde van pagina 4 hehe)

maargoed weer ontopic :

nightstorm :

het is een goede basis voor een coole industrial track, alleen je mist de afwisseling en de freaky ritmes erin

Origineel geplaatst door endonyx
ik vind het allemaal vet ! of het nou oldskool, "early rave" , newstyle, mainstream partycore, industrial, darkcore, doomcore, artcore, terror, speedcore..... whatever core... give me HARDCORE!

(ps mijn bericht was voor bedoeld voor kevin op einde van pagina 4 hehe)

maargoed weer ontopic :

nightstorm :

het is een goede basis voor een coole industrial track, alleen je mist de afwisseling en de freaky ritmes erin
hehe ik dacht "hey dit heb ik eerder gehoord" maar jij had me al feedback gegeven natuurlijk :)

freaky ritmes enzo zijn niet zo'n probleem, maar ik wil er freaky rauwe synthsounds in hebben en die willen godverdee maar niet lukken

Origineel geplaatst door metatron
Yo hier mij track

Audio Scum - The Test

Het idee is zeker goed.
opbouw en Vocal vind ik nice :)
Het is alleen vaak ééntonig...misschien dat je wat meer ken rommellen met de melodie zodat er meer variatie erin komt (bijv: afkapping op de kick).
De kick vind ik wel nice alleen mist laag en beuk kracht << ff verandere ;)

Veel suc6 verder

yoh...ik wou ook een fragmentje laten horen,maar de maximale filesize staat me toe om een kleine minuut te laten horen.....jammerrr

en voor de rest van de tracks ; ik heb ff geen tijd om ze allemaal te luisteren,sorry....zal kijken of het er nog van komt,want ik ben wel benieuwd....

ben ook even bezig geweest. ik weet niet of dit voldoet aan de hardcore standaarden
hier van jullie, maar ik vinnem wel leuk klinken. beetje hellfish achtig.

Laatst gewijzigd:
Back