De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

Origineel geplaatst door isnieZot
ben ook even bezig geweest. ik weet niet of dit voldoet aan de hardcore standaarden
hier van jullie, maar ik vinnem wel leuk klinken. beetje hellfish achtig.
dit soort dingen trek ik wel (check mijn track ook ff paar pagina's terug), nu alleen nog een heel arrangement ervan bakken en opvullen met van alles en nog wat...ook niet vergeten om de track lekker op te bouwen enzo ipv alleen te voldoen met breakbeatgefreak

Hier alsnog mijn nieuwste track. Is wel een preview:

Origineel geplaatst door Nightstorm
dit soort dingen trek ik wel (check mijn track ook ff paar pagina's terug), nu alleen nog een heel arrangement ervan bakken en opvullen met van alles en nog wat...ook niet vergeten om de track lekker op te bouwen enzo ipv alleen te voldoen met breakbeatgefreak

ja twas maar een klein testje. ik maak nooit hardcore.
heb ook even naar jouw track geluisterd. ik zou de kick wat intomen en de breakbeat
wat meer laten uitkomen want die kick duwt hem gewoon weg. tempo opdrijven mag
ook wel :D

Origineel geplaatst door isnieZot
ja twas maar een klein testje. ik maak nooit hardcore.
heb ook even naar jouw track geluisterd. ik zou de kick wat intomen en de breakbeat
wat meer laten uitkomen want die kick duwt hem gewoon weg. tempo opdrijven mag
ook wel :D
hehe dat tempo hou ik lekker zo :dj:

Origineel geplaatst door alexander1982

Alexander, hier gebruik je geloof ik weer dezelfde kick als in dat 50 cent nummer. Hier past ie inderdaad beter in, alleen mist ie nog steeds een beetje die punch weetjewel. Melodie is wel goed, alleen hij word na een tijdje een beetje eentonig, er mag wat meer variatie in. Als je die kick afkapt, zou ik m net iets korter maken, 1/16 maat ofzo. Veel meer kan ik er niet over zeggen, omdat hij natuurlijk nog lang niet af is...

Sander

Thx voor je feedback. Het is overgeens wel een andere kick. Gesampled van DJ D.

Laatst gewijzigd:

idee is goed!

Je melodie vind ik wel leuk en het geluid op zich ook, begin is ook goed gedaan met dat gefilter :okdan: maar bij 0:14 sec. gaat ie 'fout', dan vind ik m niet lekker klinken; te schel en het klinkt als 1 grote brei

Bij 0:27 als de kick erin komt wordt dat alleen maar erger naar mijn mening....

Je kick komt ook niet erg naar voren, het beukt niet...

Dus dat zou ik aanpassen als ik jou was, verder is het idee zeker goed... :)
Keep it up!

isniezot>

klinkt cool, beetje breakcore idee...

leuk gefilterd in ieder geval :okdan:

Origineel geplaatst door The Unholy
Aha. Gebruik je je virus niet voor kicks?

Met de Substactor (Synth in Reason) lukt het mij vrij makkelijk maar met de Virus moet ik nog het een en ander oefenen.

Osc pitch koppelen aan filt. env, mod amount tussen de 15 en de 20. Als waveform een saw of pulse, beetje spelen met de 2 filters dan kom je al aardig in de buurt.

Met de Substactor (Synth in Reason) lukt het mij vrij makkelijk maar met de Virus moet ik nog het een en ander oefenen.

Ik wil best een showtje geven :P

Origineel geplaatst door D-mike-E
Hij's in ieder geval ruisvrij. Welke tafel is dat? ;)

Met 'hier nog 1' bedoelde ik niet 'hier nog een track' maar meer 'ik ben het met je eens' snap je?

Nou vooruit, ik zet er nog 1 bij, word de 3e dan.

Het is een vrij simpel nummer. Vocal is van de enige echte Vin Diesel(ik moest gewoon een keertje zijn stem gebruiken), kick komt uit de 909 en gaat door 2 compressors heen. De rest komt uit de Nord Lead. Clap is iets te zacht, wat er nog meer aan mankeert hoor ik van jullie...:)

Sander

500 Fights

Klinkt best vet :okdan:

Back